Chef Wan Nafi Guna Kata-Kata Kesat Tegur Nabil

Chef Wan Nafi Guna Kata-Kata Kesat Tegur Nabil - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Chef Wan Nafi Guna Kata-Kata Kesat Tegur Nabil, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Chef Wan Nafi Guna Kata-Kata Kesat Tegur Nabil
link : Chef Wan Nafi Guna Kata-Kata Kesat Tegur Nabil

Baca juga


Chef Wan Nafi Guna Kata-Kata Kesat Tegur Nabil

Tukang masak terkenal, Datuk Redzuan Ismail atau Chef Wan menjelaskan beliau menegur Nabil dengan cara baik dan tiada penggunaan kata-kata kesat dalam ayatnya menerusi status yang dimuat naik di laman Instagram miliknya baru-baru ini.

Justeru beliau meminta agar pelawak itu mengambil teguran tersebut secara positif dan tidak dijadikan isu besar.

“Sebagai seorang selebriti, Nabil sepatutnya lebih matang dan tidak mudah melatah seperti ini.

“Kalau Nabil boleh bergurau dengan orang tanpa memikirkan hati dan perasaan mereka, mengapa dia tidak boleh ditegur atas dasar profesionalisme?,” katanya seperti yang dilaporkan Kosmo!

Tambah Chef Wan, jika Nabil berhasrat untuk melibatkan undang-undang dalam hal ini, dia tidak takut kerana yakin dia menyatakan hal sebenar.

“Saya cakap benda yang betul, mewakili sekumpulan orang yang tidak suka pada cara Nabil bergurau dengan agak melampaui batas di pentas Gegar Vaganza (GV).

“Jika dia kata apa yang dilakukan atas dasar kerja, sila gunakan logik akal agar ia berpada-pada,” katanya lagi.

The post Chef Wan Nafi Guna Kata-Kata Kesat Tegur Nabil appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Chef Wan Nafi Guna Kata-Kata Kesat Tegur Nabil

Sekianlah artikel Chef Wan Nafi Guna Kata-Kata Kesat Tegur Nabil kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Chef Wan Nafi Guna Kata-Kata Kesat Tegur Nabil dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/11/chef-wan-nafi-guna-kata-kata-kesat.html

Subscribe to receive free email updates: