Miley Cyrus dan Liam Hemsworth Rancang Beli Pulau di Hawaii

Miley Cyrus dan Liam Hemsworth Rancang Beli Pulau di Hawaii - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Miley Cyrus dan Liam Hemsworth Rancang Beli Pulau di Hawaii, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Miley Cyrus dan Liam Hemsworth Rancang Beli Pulau di Hawaii
link : Miley Cyrus dan Liam Hemsworth Rancang Beli Pulau di Hawaii

Baca juga


Miley Cyrus dan Liam Hemsworth Rancang Beli Pulau di Hawaii

Sejak kembali mengikat tali bertunangan, pasangan sensasi Miley Cyrus dan Liam Hemsworth dilaporkan lebih terbuka menunjukkan kemesraan di depan khalayak. Malah mereka khabarnya sudah mula merancang masa depan bersama-sama.

Salah satunya, mereka merancang membeli pulau peribadi di Hawaii.

Lapor Dailymail, Miley dan Liam dikatakan sudah mengupan seorang agen untuk mengurus pembelian pulau tersebut.

“Ini adalah idea Miley dan Liam sangat setuju. Mereka sudah meminta bantuan agen untuk membantu mencarikan pulau dengan harga yang terbaik,” dedah sumber.

Sumber yang sama menyebut Liam Hemsworth dan Miley Cyrus, ang merancang berkahwin, ingin membesarkan anak-anak mereka jauh daripada tumpuan umum.

Aktor berusia 28 tahun itu bersetuju dengan cadangan kekasihnya tambahan dia dapat menghabiskan banyak waktu untuk melakukan hobinya iaitu meluncur.

“Miley ingin tempat yang tepat untuk membina keluarganya. Dia juga berfantasi ingin membesarkan anak-anaknya di pulau peribadi,” tambah sumber itu lagi.

The post Miley Cyrus dan Liam Hemsworth Rancang Beli Pulau di Hawaii appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Miley Cyrus dan Liam Hemsworth Rancang Beli Pulau di Hawaii

Sekianlah artikel Miley Cyrus dan Liam Hemsworth Rancang Beli Pulau di Hawaii kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Miley Cyrus dan Liam Hemsworth Rancang Beli Pulau di Hawaii dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/miley-cyrus-dan-liam-hemsworth-rancang.html

Subscribe to receive free email updates: