'Bertuah Punya Menantu Pemalas'

'Bertuah Punya Menantu Pemalas' - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Bertuah Punya Menantu Pemalas', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Malaysia, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Bertuah Punya Menantu Pemalas'
link : 'Bertuah Punya Menantu Pemalas'

Baca juga


'Bertuah Punya Menantu Pemalas'


RIMAS mendengar leteran menantunya, seorang bapa mengambil keputusan membina sebuah ‘lif persendirian’ di apartment kediaman mereka di Chongi, China.

Lapor Odditycentral, bapa berkenaan yang dikenali sebagai Xong tak pernah merungut untuk menaiki tangga ke rumahnya setiap hari, biarpun telah bertahun-tahun menetap di apartment terbabit.

Bagaimanapun, menantunya mula merungut betapa letih menaiki tangga hingga ke tingkat enam sejak berpindah ke rumahnya.


Xong pada awalnya ingin mengusir menantu pemalas itu keluar dari rumah, namun tindakan itu mungkin akan memberi kesan kepada anak perempuannya.

Membuatkan dia terpaksa ‘akur’ dengan rancangan membina sebuah lif untuk terus naik ke kediamannya.


Xong kini tidak lagi mendengar leteran menantunya yang kini lebih senang untuk naik dan turun ke rumah mereka setiap hari.

Pembinaan lif tersebut bermula hujung tahun lalu dan siap sepenuhnya selepas beberapa bulan.

Video yang memaparkan struktur lif ke kediamannya itu turut tular di laman Weibo. – MYNEWSHUB.CC
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel 'Bertuah Punya Menantu Pemalas'

Sekianlah artikel 'Bertuah Punya Menantu Pemalas' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Bertuah Punya Menantu Pemalas' dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/10/bertuah-punya-menantu-pemalas.html

Subscribe to receive free email updates: