Kiko Mizuhara ‘Curi Tumpuan’ Tayang Punggung

Kiko Mizuhara ‘Curi Tumpuan’ Tayang Punggung - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kiko Mizuhara ‘Curi Tumpuan’ Tayang Punggung, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kiko Mizuhara ‘Curi Tumpuan’ Tayang Punggung
link : Kiko Mizuhara ‘Curi Tumpuan’ Tayang Punggung

Baca juga


Kiko Mizuhara ‘Curi Tumpuan’ Tayang Punggung

Model fotogenik yang kini bergelar aktres, Kiko Mizuhara, 26, mungkin tidak seperti model lain yang berjalan di pentas peragaan untuk label mewah.

Namun dengan karisma yang dimiliki cukup membuatkan gadis yang berketinggian 168cm ini mampu menonjol walaupun hanya melalui foto di Instagram miliknya @kikomizuhara.

Lebih mencuri perhatian baru-baru ini, gadis yang pernah dikaitkan dengan penyanyi G-Dragon ini tanpa segan silu berkongsi foto ‘menayang punggung’ di akaun sosial peribadinya itu.

Foto yang diambil di Los Angeles oleh jurugambar @monimogi itu bagaimanapun mendapat reaksi positif oleh para pengikut Kiko, ada yang kagum dengan keberanian model kacukan Jepun-Inggeris ini bahkan ramai mengangumi kerana Kiko memiliki pinggul yang cantik.

..

Ada juga koleksi fotonya menunjukkan dia meniarap di atas katil dengan hanya memakai seluar dalam sahaja.

..

Dilahirkan di Dallas Texas, pemilik nama sebenar Audrie Kiko Daniel ini juga memiliki kecantikan semula jadi. Wajahnya sangat segar dan menawan meskipun tanpa solekan.

The post Kiko Mizuhara ‘Curi Tumpuan’ Tayang Punggung appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Kiko Mizuhara ‘Curi Tumpuan’ Tayang Punggung

Sekianlah artikel Kiko Mizuhara ‘Curi Tumpuan’ Tayang Punggung kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kiko Mizuhara ‘Curi Tumpuan’ Tayang Punggung dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/10/kiko-mizuhara-curi-tumpuan-tayang.html

Subscribe to receive free email updates: