Tom Cruise Sedia Kahwini Vanessa Kirby

Tom Cruise Sedia Kahwini Vanessa Kirby - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tom Cruise Sedia Kahwini Vanessa Kirby, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tom Cruise Sedia Kahwini Vanessa Kirby
link : Tom Cruise Sedia Kahwini Vanessa Kirby

Baca juga


Tom Cruise Sedia Kahwini Vanessa Kirby

PELAKON Tom Cruise dikhabarkan sudah bersedia untuk berkahwin dengan Vanessa Kirby yang turut menjadi gandingannya dalam filem Mission: Impossible 6.

Menurut laporan Hollywood Life, Tom, 55, mahu melamar bintang itu setelah berpisah dengan Katie Holmes lima tahun lalu.

Menurut satu sumber, Tom mula mengenali Vanessa sewaktu menyaksikan filem The Crown.

Selepas itu, Tom yang kagum dengan lakonan Vanessa meyakinkan produser Mission: Impossible 6 untuk mengambil aktres itu berlakon bersamanya.

Sumber itu turut berkata, Tom dan Vanessa sememangnya mempunyai keserasian sewaktu berlakon bersama dalam filem itu.

Filem Mission: Impossible 6 yang diarahkan oleh Christopher McQuarrie dijangka akan mula ditayangkan pada Julai tahun hadapan.

The post Tom Cruise Sedia Kahwini Vanessa Kirby appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Tom Cruise Sedia Kahwini Vanessa Kirby

Sekianlah artikel Tom Cruise Sedia Kahwini Vanessa Kirby kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tom Cruise Sedia Kahwini Vanessa Kirby dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/10/tom-cruise-sedia-kahwini-vanessa-kirby.html

Subscribe to receive free email updates: