Umno 'restui' Najib berunding dengan PAS

Umno 'restui' Najib berunding dengan PAS - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Umno 'restui' Najib berunding dengan PAS, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Umno 'restui' Najib berunding dengan PAS
link : Umno 'restui' Najib berunding dengan PAS

Baca juga


Umno 'restui' Najib berunding dengan PAS

KUALA LUMPUR: Presiden Umno Datuk Seri Najib Razak dikatakan telah mendapat lampu hijau daripada kepimpinan parti dalam mengadakan rundingan pakatan pilihan raya dengan PAS.

Memetik laporan The Star, perkara itu diberitahu Ketua Penerangannya Tan Sri Annuar Musa, bahawa ini adalah kali pertama idea mengenai pakatan antara kedua-dua parti itu.

Annuar dilaporkan sebagai berkata bahawa segala-galanya kelihatan positif sekarang.

Beliau percaya usaha itu akan membuahkan hasil jika pakatan sedemikian disokong oleh ramai orang Melayu yang prihatin terhadap perpaduan Melayu.

Annuar dipetik berkata demikian di sesi dialog dengan tiga pemimpin pelajar universiti, bertajuk "Anda Tanya Kita Jawab" di Kuala Lumpur malam tadi.

Beliau dilaporkan tidak mengulas lanjut mengenai bagaimana kerjasama dengan PAS itu akan diadakan.

Minggu lepas, Annuar juga membayangkan bahawa Umno dan PAS akan bekerjasama, kerana menurutnya kedua-dua parti itu mempunyai "DNA yang sama", iaitu memperjuangkan kepentingan orang Melayu dan Islam.


Demikianlah Artikel Umno 'restui' Najib berunding dengan PAS

Sekianlah artikel Umno 'restui' Najib berunding dengan PAS kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Umno 'restui' Najib berunding dengan PAS dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/10/umno-restui-najib-berunding-dengan-pas.html

Subscribe to receive free email updates: