Bieber Serius Nak Kahwin Dengan Selena

Bieber Serius Nak Kahwin Dengan Selena - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bieber Serius Nak Kahwin Dengan Selena, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bieber Serius Nak Kahwin Dengan Selena
link : Bieber Serius Nak Kahwin Dengan Selena

Baca juga


Bieber Serius Nak Kahwin Dengan Selena

Setelah menjalin semula ikatan cinta sejak beberapa minggu lalu, bintang sensasi Justin Bieber, 23, dan Selena Gomez, 25, dikatakan telah merancang untuk membawa perhubungan mereka melangkah ke alam perkahwinan.

Laporan media Hollywood sejak kebelakangan ini banyak menyebut mengenai berseminya kembali cinta pasangan ini termasuklah ‘adegan-adegan’ cukup romantis mereka seperti menunggang basikal bersama-sama, temujanji makan malam dan aksi mereka bercumbuan.

Jadi, kini ramai yang tertanya-tanya malah khabar angin sudah pun mula bertebaran tentang apakah langkah seterusnya mereka akan dalam hubungan tersebut.

Rupa-rupanya, penyanyi yang popular dengan lagu Love Yourself ini nampaknya sudah yakin akan masa depannya dengan Selena. Malah kali ini Bieber berjanji dia mahu menjadi lelaki terbaik buat wanita itu.

..

Menghargai peluang kedua yang diberi, satu sumber mendedahkan Bieber sudah berubah untuk membuat kekasihnya itu sentiasa gembira.

“Justin juga “mahu berkahwin dengannya,” kata sumber lagi.

Pun begitu ada segelintir pihak yang meragui janji manis Bieber malah mereka kurang yakin bahwa penyanyi itu sudah benar-benar berubah.

“Selena mendapat kritikan daripada (orang tersayang), tetapi dia mengulangi bahawa dia melihat sisi lain dari Bieber kali ini.

“Rakan dan keluarganya mempercayai penilaiannya. Buat masa ini, mereka gembira kerana dia sangat gembira,” tambah sumber.

Sementara itu, kebanyakan peminat juga menyokong reunion Jelena malah #JelenaIsBack menjadi trending di media sosial selepas tersebarnya gambar pasangan itu di sebuah gelanggang ais pada 15 November lalu.

The post Bieber Serius Nak Kahwin Dengan Selena appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Bieber Serius Nak Kahwin Dengan Selena

Sekianlah artikel Bieber Serius Nak Kahwin Dengan Selena kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bieber Serius Nak Kahwin Dengan Selena dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/11/bieber-serius-nak-kahwin-dengan-selena.html

Subscribe to receive free email updates: