Dedah Wajah Penuh ‘A’ Dalam Program TV Bulan Depan

Dedah Wajah Penuh ‘A’ Dalam Program TV Bulan Depan - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dedah Wajah Penuh ‘A’ Dalam Program TV Bulan Depan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dedah Wajah Penuh ‘A’ Dalam Program TV Bulan Depan
link : Dedah Wajah Penuh ‘A’ Dalam Program TV Bulan Depan

Baca juga


Dedah Wajah Penuh ‘A’ Dalam Program TV Bulan Depan

Pasangan selebriti Amar Baharin dan Amyra Rosli buat masa ini belum bersedia mendedahkan wajah dan nama anak sulung mereka yang selamat dilahirkan pada 15 Oktober lalu.

Bagaimanapun menurut Amar berkata, wajah dan nama anak mereka dalam sebuah program realiti lapan episod yang mulai bersiaran awal bulan depan.

“Saya dan isteri berbesar hati nak kongsi wajah dan nama anak, tetapi kami mendapat hak eksklusif penyiaran dan tak boleh langgar kontrak. Insya-Allah awal bulan depan episod pertama mula ditayangkan.

“Apa saya boleh kongsikan, nama anak kami bermula dengan A.

“Saya dan isteri mengambil keputusan memuat naik juga gambar anak, tetapi tidak secara penuh. Sekurang-kurangnya dapat memenuhi permintaan peminat.

“Kami tak nak macam segelintir artis lain yang meletakkan emoji pada wajah anak. Ia hanya menimbulkan kemarahan orang,” jelasnya seperti yang dilapor Harian Metro.

Dalam pada itu Amar berkata dia juga turut ‘berpantang’ seperti isterinya apabila tidak mengambil sebarang tawaran kerja sepanjang hampir dua bulan ini.

Memandangkan ini anak pertama kami, jadi saya merasai pengalaman menguruskan semuanya. Disebabkan itu juga, kami tidak mengambil pembantu. Cuma saya beruntung apabila ibu mentua turut sama membantu.

“Buat masa sekarang, saya okey untuk buat sendiri. Alhamdulillah, anak juga tidak banyak ragam. Kalau menangis pun sebab nak menyusu atau dia buang air. Setakat ini belum ada lagi kejadian yang tak diingini,” katanya.

The post Dedah Wajah Penuh ‘A’ Dalam Program TV Bulan Depan appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Dedah Wajah Penuh ‘A’ Dalam Program TV Bulan Depan

Sekianlah artikel Dedah Wajah Penuh ‘A’ Dalam Program TV Bulan Depan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dedah Wajah Penuh ‘A’ Dalam Program TV Bulan Depan dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/11/dedah-wajah-penuh-dalam-program-tv.html

Subscribe to receive free email updates: