Ferrari Milik Dok2 Kena Curi, Hampir Dilelong

Ferrari Milik Dok2 Kena Curi, Hampir Dilelong - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ferrari Milik Dok2 Kena Curi, Hampir Dilelong, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ferrari Milik Dok2 Kena Curi, Hampir Dilelong
link : Ferrari Milik Dok2 Kena Curi, Hampir Dilelong

Baca juga


Ferrari Milik Dok2 Kena Curi, Hampir Dilelong

Penyanyi rap popular Dok2 mengalami nasib malang kerana salah sebuah kereta mewah miliknya hilang baru-baru ini.

Memetik laporan media Korea, hasil siasatan polis mendapati kenderaan jenis Ferrari yang mencecah nilai 400 juta Won (kira-kira RM1,509,873) itu nyaris dijual dipasaran haram kenderaan terpakai.

Kejadian tersebut berlaku selepas Dok2 meminjamkan kereta itu kepada seorang rakannya dikenali sebagai A.

Malangnya A kemudian ditipu oleh serang individu yang mendakwa dia menjalankan perniagaan kerata sewa. Dia telah memperdaya A dengan mengatakan akan membayar 1juta Won untuk menyewa kereta Dok2 selama sehari.

Namun rupa-rupanya kereta itu telah diserahkan ke pihak yang menjalankan perniagaan haram kereta terpakai.

Mujur sistem keselematan GPS di pasangan dalam kenderaan itu mengirimkan pesan peringatan kepada Dok2. Sebaik saja menerima pesanan itu Dok2 segera menghubungi pihak polis bagi mendapatkan kembali keretanya.

Sementara itu, Dok2 memang dikenal antara selebriti yang mempunyai koleksi mewah. Setakat ini dia memiliki tujuh buah kereta mewah termasuk Ferarri.

The post Ferrari Milik Dok2 Kena Curi, Hampir Dilelong appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Ferrari Milik Dok2 Kena Curi, Hampir Dilelong

Sekianlah artikel Ferrari Milik Dok2 Kena Curi, Hampir Dilelong kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ferrari Milik Dok2 Kena Curi, Hampir Dilelong dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/11/ferrari-milik-dok2-kena-curi-hampir.html

Subscribe to receive free email updates: