Heechul (Super Junior) Rela Botak

Heechul (Super Junior) Rela Botak - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Heechul (Super Junior) Rela Botak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Heechul (Super Junior) Rela Botak
link : Heechul (Super Junior) Rela Botak

Baca juga


Heechul (Super Junior) Rela Botak

Penyanyi popular Kim Heechul memberi bayangan seolah-olah dia sanggup menjadi botak disebabkan masalah rambut yang dialaminya sejak kebelakangan ini.

‘Pengakuan’ itu dibuat ketika muncul dalam program Life Bar baru-baru ini selepas dia ditanya oleh hos mengenai sejauh mana kebenaran mengenai pengambilan ubat mengelakkan rambut gugur boleh melemahkan stamina seseorang lelaki itu.

Mengulas mengenai perkara tersebut, anggota kumpulan Super Junior ini berkata, bergelar seorang idol menuntutya kerap meluntur warna rambutnya.

Justeru dia berjumpa dengan doktor pakar dermatologi dan mendapatkan nasihat mengenai pengambilan ubat bagi mengelakkan rambutnya gugur dan menjadi botak.

Bagaimanapun akui bintang berusia 34 tahun ini, dia ada mendengar mengenai khabar angin tentang kesan sampingan pengambilan ubat tersebut. Justeru dia memutuskan untuk tidak lagi meneruskan pengambilan ubat itu.

“Saya dengar lelaki tidak akan berupaya melakukan (seks) dengan betul apa yang sepatutnya mereka lakukan (sekiranya mereka mengamalkan pengambilan ubat itu), jadi selepas berbincang, saya putuskan tidak lagi memakan ubat itu.

“Jika saya tidak berasa bebas dari rasa (kebimbangan) itu, bagaimana saya perlu teruskan hidup?

“Selepas membuat kajian menerusi internet, saya juga ada membaca, sekiranya berhenti mengambil ubat itu, saya akan kehilangan rambut saya semula,” tuturnya

The post Heechul (Super Junior) Rela Botak appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Heechul (Super Junior) Rela Botak

Sekianlah artikel Heechul (Super Junior) Rela Botak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Heechul (Super Junior) Rela Botak dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/11/heechul-super-junior-rela-botak.html

Subscribe to receive free email updates: