Kim K Pecat Pembantu Kerana Kurang Cekap Urus Bisnes

Kim K Pecat Pembantu Kerana Kurang Cekap Urus Bisnes - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kim K Pecat Pembantu Kerana Kurang Cekap Urus Bisnes, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kim K Pecat Pembantu Kerana Kurang Cekap Urus Bisnes
link : Kim K Pecat Pembantu Kerana Kurang Cekap Urus Bisnes

Baca juga


Kim K Pecat Pembantu Kerana Kurang Cekap Urus Bisnes

Bukan Kim Kardashian namanya kalau tak membuat heboh. Terbaharu, personaliti televisyen ni dilaporkan telah memecat pembantu yang juga merupakan teman baiknya, Stephanie Shepherd.

Keputusan tersebut di buat kerana Stephanie dianggap kurang “pengetahuan” dalam menguruskan pernia yang dijalankan oleh Kim. “Kim mengambil keputusan untuk melepas Stephanie. Wanita berkenaan bekerja dengan Kim sejak tahun 2013.

“Stephanie adalah pembantu yang baik tapi saat Stephanie ingin memikul perana yang lebih besar dalam perniagaan bisnis jenama milik Kim, dia tidak melakukannya dengan baik.

“Kim sudah memberinya peluang tapi setelah beberapa lama, makin jelas Stephanie tidak mempunyai pengetahuan tentang tugasnya itu.”

“Kim membuat keputusan memecatnya. Namun Stephanie masih bersahabat dengan adik beradik perempuan Kim yang lainnya tetapi dia dan isteri Kanye West itu berkomunikasi satu sama lain,” dakwa seorang individu yang rapat dengan mereka.

“Steph masih merupakan sebagian daripada keluarga Kim, dia datang pada acara makan malam ulang tahun Kim dan datang ke pesta ulang tahun Kendall Jenner. Mereka masih berkawan tetapi mereka memutuskan tidak akan bekerja sama lagi,” dedah satu lagi sumber.

Sementara itu, Stephanie dikatakan tidak terlihat di acara baby shower Kim minggu lalu.

The post Kim K Pecat Pembantu Kerana Kurang Cekap Urus Bisnes appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Kim K Pecat Pembantu Kerana Kurang Cekap Urus Bisnes

Sekianlah artikel Kim K Pecat Pembantu Kerana Kurang Cekap Urus Bisnes kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kim K Pecat Pembantu Kerana Kurang Cekap Urus Bisnes dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/11/kim-k-pecat-pembantu-kerana-kurang.html

Subscribe to receive free email updates: