Kristal Nekad Mahu Cari Pengganti Lan

Kristal Nekad Mahu Cari Pengganti Lan - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kristal Nekad Mahu Cari Pengganti Lan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kristal Nekad Mahu Cari Pengganti Lan
link : Kristal Nekad Mahu Cari Pengganti Lan

Baca juga


Kristal Nekad Mahu Cari Pengganti Lan

Gitaris kumpulan Kristal mengesahkan dia dan anggota lain sepakat merehatkan vokalis mereka, Lan, sehingga pengumuman baharu dilakukan dalam masa terdekat.

Memetik laporan BH online, Rody berkata keputusan itu diambil selepas mempertimbangkan nasihat orang lama, sekali gus membolehkan mereka mengadakan uji bakat mencari penyanyi baharu.

“Insya-Allah pengumuman akan dibuat. Semoga Lan berjaya dengan hajatnya mahu menjadi penyanyi solo. Takkan nak biarkan Kristal diam tanpa penyanyi dan nanti kami tiada ‘show’ pula,” katanya menerusi status di laman sosial peribadinya, semalam.

Difahamkan, entri berkenaan dikongsi Rody bagi mewakili anggota Kristal yang lain selepas vokalis berusia 32 tahun itu menyatakan mahu mengembangkan kerjaya solo, selain enggan tertumpu pada genre rock saja.

Lan juga didakwa membelakangkan anggota lain apabila menyertai pertandingan Gegar Vaganza (GV) musim empat yang kini sedang berlangsung tanpa berbincang terlebih dulu dengan mereka.

Selain Lan dan Rody atau nama sebenarnya Muhamad Rodi Baharudin, kumpulan yang ditubuhkan sejak 1999 itu turut membariskan Mohd Nur Asraf Baharuddin (Asraf) dan Muhammad Afifi Nor Mohammad (Afifi).

The post Kristal Nekad Mahu Cari Pengganti Lan appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Kristal Nekad Mahu Cari Pengganti Lan

Sekianlah artikel Kristal Nekad Mahu Cari Pengganti Lan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kristal Nekad Mahu Cari Pengganti Lan dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/11/kristal-nekad-mahu-cari-pengganti-lan.html

Subscribe to receive free email updates: