Pelajar tingkatan empat parah dirempuh

Pelajar tingkatan empat parah dirempuh - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pelajar tingkatan empat parah dirempuh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pelajar tingkatan empat parah dirempuh
link : Pelajar tingkatan empat parah dirempuh

Baca juga


Pelajar tingkatan empat parah dirempuh

Seorang pelajar tingkatan empat Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Tengku Bariah parah di kepala selepas dirempuh sebuah kereta di lampu isyarat Jalan Wakaf Beruas, di sini hari ini.

Ketika kejadian jam 1 petang, mangsa, Muhammad Fakhrul Hakim Mazlan, 16 , parah di kepala dan kini dirawat di Unit Kecemasan Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) Kuala Terengganu.

Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu, Asisten Komisioner Idris Abd Rafar berkata, kejadian dipercayai berlaku apabila pemandu Mazda 6 dalam perjalanan dari arah Kuala Berang ke Kuala Terengganu.

Beliau berkata, pada masa sama, mangsa yang menunggang motosikal dikatakan keluar dari persimpangan jalan secara tiba-tiba.

“Pemandu wanita berusia 28 tahun tidak sempat mengelak sebelum merempuh mangsa.

“Mangsa yang parah dibawa ke HSNZ untuk rawatan lanjut dan masih dirawat di hospital sama kerana pendarahan di kepala.

“Saya juga meminta orang ramai berhenti menyebarkan berita yang mendakwa mangsa sudah meninggal di media sosial,” katanya

The post Pelajar tingkatan empat parah dirempuh appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Pelajar tingkatan empat parah dirempuh

Sekianlah artikel Pelajar tingkatan empat parah dirempuh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pelajar tingkatan empat parah dirempuh dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/11/pelajar-tingkatan-empat-parah-dirempuh.html

Subscribe to receive free email updates: