Putus Asa Sebab Nama Tak Popular

Putus Asa Sebab Nama Tak Popular - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Putus Asa Sebab Nama Tak Popular, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Putus Asa Sebab Nama Tak Popular
link : Putus Asa Sebab Nama Tak Popular

Baca juga


Putus Asa Sebab Nama Tak Popular

Penyanyi dan pelakon Daiyan Trisha mengakui pernah terfikir mahu memberhentikan langkahnya dalam bidang seni kerana merasakan dirinya kurang popular berbanding artis seangkatannya.

Memetik laporan Kosmo! gadis berusia 23 tahun ini berkata sokongan keluarga dan kawan-kawan telah mengembalikan semula semangatnya untuk terus bergelar sebagai anak seni.

“Ketika itu saya mengalami banyak masalah termasuk hal peribadi, keluarga dan pelajaran. Apa yang ada di fikiran saya ketika itu adalah ingin berhenti menyanyi.

“Sebagai manusia, kita memang tidak boleh lari daripada masalah. Apabila ia terjadi pada diri saya ketika itu, saya banyak menangis dan pernah juga terfikir untuk melakukan perkara yang bukan-bukan.

“Bagaimanapun, saya mempunyai pasukan sokongan yang terdiri daripada keluarga dan rakan-rakan yang amat kuat. Mereka adalah alasan kuat, mengapa saya tidak harus mengalah sehingga hari ini,” katanya.

Mengenai perkembangan terbaharu, Daiyan kini muncul dengan single berjudul Kita Manusia yang merupakan ciptaan Omar K serta lirik oleh tulisan sendiri.

Selain itu, filem pertama yang menampilkan dirinya sebagai teraju utama berjudul Busker bakal ditayangkan pada 11 Januari 2018.

The post Putus Asa Sebab Nama Tak Popular appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Putus Asa Sebab Nama Tak Popular

Sekianlah artikel Putus Asa Sebab Nama Tak Popular kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Putus Asa Sebab Nama Tak Popular dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/11/putus-asa-sebab-nama-tak-popular.html

Subscribe to receive free email updates: