Ahok sudah lama bersabar dengan kerenah isteri

Ahok sudah lama bersabar dengan kerenah isteri - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ahok sudah lama bersabar dengan kerenah isteri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ahok sudah lama bersabar dengan kerenah isteri
link : Ahok sudah lama bersabar dengan kerenah isteri

Baca juga


Ahok sudah lama bersabar dengan kerenah isteri

Kisah rumah tangga bekas Gabenor Jakarta, Basuki Tjahaja Purnama atau Ahok terus mendapat liputan meluas media Indonesia.

Ahok ketika ini sedang menjalani hukuman penjara dua tahun selepas disabit bersalah menghina Islam.

Bulan lalu, orang kanan Presiden Joko Widodo (Jokowi) itu bertindak memfailkan perceraian terhadap isterinya, Veronica Tan dari penjara.

Ahok mengesyaki isterinya bermain kayu tiga dengan ‘teman rapat’ dikenali sebagai Julianto Tio.

Mengulas perkara itu, adik kandung Ahok, Fifi Lety Indra menjelaskan abangnya telah lama bersabar dengan kerenah Veronica.

Malah katanya, Ahok juga pernah bersemuka dengan ahli perniagaan itu supaya tidak lagi bermain cinta dengan isterinya.

“Veronica kantoi berkali-kali, tetapi dia tetap mahu menjalin hubungan dengan Julianto.

“Orang gelar Ahok dayus…tetapi ramai tidak tahu bahawa dia secara gentlement telah bersemuka dengan Julianto.

“Bayangkan seorang gabenor datang merayu supaya isterinya tidak diganggu. Padahal waktu itu, Ahok adalah individu paling berkuasa di Jakarta.

“Kalau saya jadi Ahok, mungkin Julianto sudah hilang tanpa jejak,” ujar Fifi.

Dalam pada itu, rata-rata netizen menganggap Julianto memiliki isteri yang jauh lebih jelita daripada Veronica, selepas gambar wanita itu tersebar di media sosial sejak minggu lalu.

Malah kebanyakan warga maya kebingungan dengan sikap Julianto yang terus memburu Veronica, sedangkan dia sudah mempunyai seorang isteri yang cantik.

The post Ahok sudah lama bersabar dengan kerenah isteri appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Ahok sudah lama bersabar dengan kerenah isteri

Sekianlah artikel Ahok sudah lama bersabar dengan kerenah isteri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ahok sudah lama bersabar dengan kerenah isteri dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/ahok-sudah-lama-bersabar-dengan-kerenah.html

Subscribe to receive free email updates: