Aksi Hairul terbang pula viral

Aksi Hairul terbang pula viral - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Aksi Hairul terbang pula viral, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Aksi Hairul terbang pula viral
link : Aksi Hairul terbang pula viral

Baca juga


Aksi Hairul terbang pula viral

PELAKON Hairul Azreen memohon maaf atas video yang tular di laman YouTube yang menampilkan dirinya dalam keadaan ‘terbang’ di atas eskalator di sebuah kompleks beli belah.

Hairul,30, dihubungi berkata, dia tidak sedar apa yang dilakukan itu tidak bagus malah mengakui tidak terfikir boleh melakukan aksi sedemikian.

“Apa saya lakukan adalah secara spontan kerana merasa saya seorang pelakon lagak ngeri, saya terlupa dan galak melakukan aksi seperti itu.

“Apa yang berlaku adalah kesilapan dan mematangkan diri namun tidak sangka ia tular,” katanya.

Menurutnya lagi, video itu sudah lama dan kejadian berlaku tahun lalu namun tidak faham mengapa baru sekarang disebarkan.

“Saya tidak faham kenapa baru sekarang video tular. Mungkin saya sudah dikenali orang mulalah mencari video-video saya dalam keadaan tidak sepatutnya,” katanya.

Pada 25 Januari lalu Hairul dipanggil ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Perak Tengah untuk memberi keterangan berhubung kes melepaskan tembakan ke udara tanpa memiliki lesen di Kampung Parit Jerman, Sitiawan pada 2016.

The post Aksi Hairul terbang pula viral appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Aksi Hairul terbang pula viral

Sekianlah artikel Aksi Hairul terbang pula viral kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Aksi Hairul terbang pula viral dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/aksi-hairul-terbang-pula-viral.html

Subscribe to receive free email updates: