Azmin mahu lari sedar akan kalah di Gombak

Azmin mahu lari sedar akan kalah di Gombak - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Azmin mahu lari sedar akan kalah di Gombak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Azmin mahu lari sedar akan kalah di Gombak
link : Azmin mahu lari sedar akan kalah di Gombak

Baca juga


Azmin mahu lari sedar akan kalah di Gombak

Tindakan Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mahu bertanding di kerusi Parlimen Bagan Datuk atau Pekan pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) mungkin kerana beliau tahu bakal kalah jika bertanding di kerusi yang dimenanginya pada PRU-13 lalu.

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, ini kerana semua pihak sedia maklum bahawa Parlimen Gombak yang diwakili oleh pemimpin pembangkang tersebut mempunyai banyak masalah dan sedang menjadi rungutan rakyat.

“Saya dan perdana menteri mengalu-alukan mana-mana individu yang berniat bertanding sama ada di Bagan Datuk atau di Pekan.

“Harap sebelum berniat pindah kawasan, sila lakukan pembaikan perkhidmatan di kawasan itu (Gombak) terutamanya dari segi kemudahan asas kepada pengundi-pengundi kawasan itu,” katanya.

Ahmad Zahid berkata demikian pada sidang akhbar selepas merasmikan tiga buah pusat Internet 1Malaysia kawasan Parlimen Bagan Datuk di Kampung Telok Buloh, Hutan Melintang hari ini.

Yang turut hadir, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Rungkup, Datuk Shahrul Zaman Yahya.


Demikianlah Artikel Azmin mahu lari sedar akan kalah di Gombak

Sekianlah artikel Azmin mahu lari sedar akan kalah di Gombak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Azmin mahu lari sedar akan kalah di Gombak dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/azmin-mahu-lari-sedar-akan-kalah-di.html

Subscribe to receive free email updates: