BN Sabah: Kami tidak takut dengan Shafie Apdal

BN Sabah: Kami tidak takut dengan Shafie Apdal - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BN Sabah: Kami tidak takut dengan Shafie Apdal, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BN Sabah: Kami tidak takut dengan Shafie Apdal
link : BN Sabah: Kami tidak takut dengan Shafie Apdal

Baca juga


BN Sabah: Kami tidak takut dengan Shafie Apdal

BN Sabah melahirkan keyakinan untuk merampas kembali kerusi parlimen Semporna dan DUN Sulabayan daripada tangan pembangkang pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Ketua Penerangan UMNO negeri, Datuk Ramlee Marahaban (foto) berkata berdasarkan senario semasa, kerajaan mampu memenanginya walaupun kawasan itu adalah kubu kuat Parti Warisan Sabah

“Pemimpin WARISAN, Datuk Seri Shafie Apdal adalah Ahli Parlimen Semporna selama lima penggal dan juga bekas pemimpin UMNO.

“Beliau memang terkenal. Bagaimanapun, politik di Semporna bukanlah semua tentangnya Shafie.

“Kami tidak takut dengan Shafie kerana kami bersedia menghadapinya dan bersaing secara sengit. Kami tahu kami akan berjaya mempertahankan kesemua empat kerusi di Semporna,” lapor FMT.

Pada PRU13, BN memenangi kerusi parlimen Semporna dan kerusi DUN Sulabayan, Senallang dan Bugaya.

Bagaimanapun, Ahli Parlimen Semporna itu meninggalkan BN dan membentuk WARISAN bersama ADUN Sulabayan Datuk Jaujan Sambakong.

Hanya Senallang dan Bugaya kekal dalam pegangan BN yang disandang oleh Datuk Nasir Sakaran dan Ramlee sendiri.

Sementara itu, Ramlee yang juga Pembantu Menteri Kewangan Sabah enggan mengulas lanjut ketika ditanya sama ada beliau yang akan bertanding sebagai calon UMNO parlimen Semporna.

“Ia bergantng kepada pimpinan BN untuk menentukannya.

“Sesiapa sahaja calon yang sesuai itu, kita akan terima mereka,” katanya.


Demikianlah Artikel BN Sabah: Kami tidak takut dengan Shafie Apdal

Sekianlah artikel BN Sabah: Kami tidak takut dengan Shafie Apdal kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BN Sabah: Kami tidak takut dengan Shafie Apdal dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/bn-sabah-kami-tidak-takut-dengan-shafie.html

Subscribe to receive free email updates: