Che Piah Sinar FM selamat bersalin anak kedua

Che Piah Sinar FM selamat bersalin anak kedua - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Che Piah Sinar FM selamat bersalin anak kedua, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Che Piah Sinar FM selamat bersalin anak kedua
link : Che Piah Sinar FM selamat bersalin anak kedua

Baca juga


Che Piah Sinar FM selamat bersalin anak kedua

TAHNIAH penyampai radio Sinar FM, Feeya Iskandar atau lebih dikenali dengan nama Cik Piah yang telah selamat bersalin seorang anak lelaki.

Bayi lelaki yang pastinya comel ini dilahirkan pada jam 1.12 pagi tadi seberat 3.24kg secara normal.

“Alhamdulilah syukur isteri saya selamat melahirkan anak  lelaki kedua kami bersama Dr Khamsiah dan tidak lupa kepada nurse, mak bidan yang banyak membantu di dalam labour room.

“Segalanya berjalan dengan lancar,” tulis suami Cik Piah di Instagramnya dengan hashtag #amanahallah #adikmalique #Nuharyyan

The post Che Piah Sinar FM selamat bersalin anak kedua appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Che Piah Sinar FM selamat bersalin anak kedua

Sekianlah artikel Che Piah Sinar FM selamat bersalin anak kedua kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Che Piah Sinar FM selamat bersalin anak kedua dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/che-piah-sinar-fm-selamat-bersalin-anak.html

Subscribe to receive free email updates: