DFKL: Masa untuk peminat mengundi

DFKL: Masa untuk peminat mengundi - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul DFKL: Masa untuk peminat mengundi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DFKL: Masa untuk peminat mengundi
link : DFKL: Masa untuk peminat mengundi

Baca juga


DFKL: Masa untuk peminat mengundi

DRAMA Festival Kuala Lumpur (DFKL) kembali untuk edisi kelima dengan menampilkan #MasaUntukDrama sebagai tema tahun ini!

Selain menjadi sebuah platform sesuai bagi anak-anak muda untuk mengasah bakat mereka menerusi pertandingan drama pendek, pertandingan sesi kongsi (pembentangan idea), dan uji bakat, DFKL juga meraikan penggiat seni yang memartabatkan industri lakonan tanah air pada Malam Anugerah DFKL 2018.

Anugerah DFKL 2018 mempertandingkan 11 kategori iaitu Aktor Pilihan, Aktres Pilihan, Antagonis Pilihan, Pengarah Pilihan, Penulisan Skrip Pilihan, Lagu/OST Pilihan, Pasangan Pilihan, Drama Pilihan, dan Drama Pilihan tonton VIP, yang ditentukan oleh jumlah undian diterima manakala, Drama Radio Pilihan dan Drama Pendek Pilihan merupakan kategori khas pilihan juri.

Bagi para peminat yang ingin melihat idola kesayangan mereka meraih kemenangan, boleh membuat undian bagi menentukan barisan pemenang untuk 9 kategori tersebut bermula 1 Februari hingga 1 Mac 2018 di laman web rasmi DFKL 2018 iaitu www.dfkl.com.my.

Hanya 10 kali undian sahaja yang boleh dibuat setiap hari, di mana undian-undian yang diterima akan dikemas kini setiap dua jam untuk setiap hari. 

Menurut Pengarah Penjenamaan, Kandungan Dan Strategi,  Rangkaian Televisyen Media Prima Berhad, Cik Sherina Nordin berkata, Anugerah DFKL kini sudah pun memasuki tahun kelima.

“Seperti penganjuran sebelum ini, kami ingin memberi peluang kepada semua peminat setia drama-drama TV3 & TV9 untuk menentukan barisan pemenang berdasarkan pilihan mereka sendiri. Ini juga merupakan salah satu tanda penghargaan kepada jutaan penonton yang tidak pernah berhenti memberi sokongan sehinggalah drama-drama ini berjaya mencecah rating tinggi,” katanya.

The post DFKL: Masa untuk peminat mengundi appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel DFKL: Masa untuk peminat mengundi

Sekianlah artikel DFKL: Masa untuk peminat mengundi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel DFKL: Masa untuk peminat mengundi dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/dfkl-masa-untuk-peminat-mengundi.html

Subscribe to receive free email updates: