Farid Kamil dakwa dianiaya, tiga rakan artis beri dadah?

Farid Kamil dakwa dianiaya, tiga rakan artis beri dadah? - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Farid Kamil dakwa dianiaya, tiga rakan artis beri dadah?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Farid Kamil dakwa dianiaya, tiga rakan artis beri dadah?
link : Farid Kamil dakwa dianiaya, tiga rakan artis beri dadah?

Baca juga


Farid Kamil dakwa dianiaya, tiga rakan artis beri dadah?

PELAKON dan pengarah Datuk Farid Kamil mendakwa telah dianiaya oleh tiga rakan artis yang memberinya minuman bercampur dadah sehingga dia hilang kawalan dalam kejadian yang berlaku di Balai Polis Kota Damansara, bulan lalu.

Memetik laporan Malay Mail, tiga artis yang dimaksudkan adalah seorang pelakon dan pengarah, seorang penyanyi yang pernah terkenal dengan genre R&B semasa 1990an serta seorang lagi pelakon.

Selain diberikan minuman yang telah bercampur dengan dadah, Farid juga mendakwa diberikan rokok bersalut dengan cecair yang tidak dikenalpasti sehingga berasa khayal.

Farid juga mendakwa kekerasan dilakukan terhadapnya oleh pihak polis semasa dalam tahanan reman. Farid turut menamakan pegawai polis yang terlibat sehingga menyebabkan kecederaan pada dirinya.

Farid juga mempersoalkan tentang tularnya gambar penahanannya.

Dalam pada itu, Ketua Pegawai Penyiasat, SAC Fadzil Ahmat mengesahkan Farid telah membuat laporan rasmi.

“Farid membuat laporan tentang banyak perkara dan pihak kami akan memastikan siasatan penuh akan dilakukan,” katanya.

The post Farid Kamil dakwa dianiaya, tiga rakan artis beri dadah? appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Farid Kamil dakwa dianiaya, tiga rakan artis beri dadah?

Sekianlah artikel Farid Kamil dakwa dianiaya, tiga rakan artis beri dadah? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Farid Kamil dakwa dianiaya, tiga rakan artis beri dadah? dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/farid-kamil-dakwa-dianiaya-tiga-rakan.html

Subscribe to receive free email updates: