Inilah Janji MP Kota Raja Jika Sekiranya PH Memerintah?

Inilah Janji MP Kota Raja Jika Sekiranya PH Memerintah? - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Inilah Janji MP Kota Raja Jika Sekiranya PH Memerintah?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Inilah Janji MP Kota Raja Jika Sekiranya PH Memerintah?
link : Inilah Janji MP Kota Raja Jika Sekiranya PH Memerintah?

Baca juga


Inilah Janji MP Kota Raja Jika Sekiranya PH Memerintah?

Boleh percaya orang tak setia kepada parti ni? PRU12 dan Pru13 menang atas tiket PAS, Pru14 bawa Kad Peduli Sihat saja ke?

" Saya akan tetap perjuangkan untuk kaum suri rumah yg bekerja 24 jam dirumah tak da sapa iktiraf.. Sebahagian mereka sebelum kahwin bekerja tapi sesudah kahwin lebih tumpu kpd keluarga..ada pula yg jadi driver.

Hantar dan ambil sekolah anak anak..
Kemas rumah..memasak untuk keluarga mentadbir rumahtangga... Dan yg sebenarnya sama2 melahirkan modal insan untuk negara...mengandung..melahirkan..menjaga dan membesarkan mereka...

Apa salahnya suri suri rumah sepenuh masa ini kita insurankan mereka seperti socso dan sedikit imbuhan dari kerajaan seperti caruman kwsp..walaupun sedikit tapi setidaknya bila hari tua mereka ada sedikit kewangan.

Kalau menjadi Balu atau ibu tunggal mereka ini tetap terbela...itulah perjuangan saya sekiranya PH memerintah negara ini...
Justeru saya berharap kaum wanita sokong usaha ini demi kesejahteraan negara kita.

Dr Siti Mariah Mahmud.
Ahli Parlimen Kota Raja.


Demikianlah Artikel Inilah Janji MP Kota Raja Jika Sekiranya PH Memerintah?

Sekianlah artikel Inilah Janji MP Kota Raja Jika Sekiranya PH Memerintah? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Inilah Janji MP Kota Raja Jika Sekiranya PH Memerintah? dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/inilah-janji-mp-kota-raja-jika.html

Subscribe to receive free email updates: