Jangan Kurang Ajar! – Elyana

Jangan Kurang Ajar! – Elyana - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jangan Kurang Ajar! – Elyana, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jangan Kurang Ajar! – Elyana
link : Jangan Kurang Ajar! – Elyana

Baca juga


Jangan Kurang Ajar! – Elyana

PENYANYI Elyana meluahkan rasa berang terhadap segelintir pengikutnya di Instagram yang disifatkan sebagai kurang ajar ekoran dia sering menjadi mangsa kecaman mereka.

Elyana menerusi video yang dimuat naik di InstaStory meminta golongan tersebut agar menghormati hak orang lain atau boleh berhenti daripada mengikuti Instagramnya.

Malah bekas peserta program Gegar Vaganza itu menyeru agar ‘haters’ menghantar mesej peribadi kepadanya jika ingin menasihati tentang sesuatu perkara.

“Korang (kau orang) yang rasa manusia dan bagus sangat tu, tolong hormat orang sikit.

“Kalau rasa tak suka jangan tengok. Kalau nak nasihat sangat, menggelegak dan menggeletar sangat nak nasihatkan orang tolong DM (direct message).

“Jangan kurang ajar sangat!,” katanya.

Elyana memuat naik video itu dipercayai selepas tidak tahan menjadi mangsa kritikan netizen yang mempersoalkan penampilannya yang tidak berhijab sehingga mengaitkan penyakit kanser dihidapinya.

Dalam pada itu, Elyana sebelum itu turut memuat naik beberapa status di InstaStory memberitahu sebagai manusia dia boleh bersabar namun ia mempunyai had.

“Ada hari aku boleh bersabar. Kau pijaklah kepala aku macam mana pun aku boleh sabar.

“Tapi ada harinya yang tahap kesabaran aku tak ada langsung.

“Ya, aku sakit kanser tapi bukan bermakna aku tak boleh ludah kat muka korang yang biadab,” tulisnya.

The post Jangan Kurang Ajar! – Elyana appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Jangan Kurang Ajar! – Elyana

Sekianlah artikel Jangan Kurang Ajar! – Elyana kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jangan Kurang Ajar! – Elyana dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/jangan-kurang-ajar-elyana.html

Subscribe to receive free email updates: