Langkah sumbang mambang Tun M

Langkah sumbang mambang Tun M - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Langkah sumbang mambang Tun M, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Langkah sumbang mambang Tun M
link : Langkah sumbang mambang Tun M

Baca juga


Langkah sumbang mambang Tun M

Selama 22 tahun sebagai PM musnah begitu sahaja, apabila Tun M memilih untuk menubuhkan parti baru (PPBM) dan bekerjasama dgn pembangkang, malah menjalin hubungan erat dn bekerjasama dengan Democratic Action Party Malaysia atau DAP.
“Dr Mahathir seorang pemimpin yang bagus, tetapi dia tiada pasukan yang betul bersamanya. Ia sangat sukar, ia tidak teratur kerana mereka tidak mempunyai kepimpinan,” kata Tengku Razaleigh Hamzah.

Tambahnya "Bukan mudah Tun M mahu jadi PM semula kerana beliau tiada pasukan yang boleh dibanggakan. Pasukan yg ada nmpknya tiada arah tujuan, Pakatan pula bercelaru. Ternyata, Tun M telah tersilap langkah." Ujarnya.


Demikianlah Artikel Langkah sumbang mambang Tun M

Sekianlah artikel Langkah sumbang mambang Tun M kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Langkah sumbang mambang Tun M dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/langkah-sumbang-mambang-tun-m.html

Subscribe to receive free email updates: