Mai tengok RatuBadak salahkan Najib dan orang Umno insiden Di Negeri Sembilan?

Mai tengok RatuBadak salahkan Najib dan orang Umno insiden Di Negeri Sembilan? - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mai tengok RatuBadak salahkan Najib dan orang Umno insiden Di Negeri Sembilan?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mai tengok RatuBadak salahkan Najib dan orang Umno insiden Di Negeri Sembilan?
link : Mai tengok RatuBadak salahkan Najib dan orang Umno insiden Di Negeri Sembilan?

Baca juga


Mai tengok RatuBadak salahkan Najib dan orang Umno insiden Di Negeri Sembilan?

Kejadian memalukan ketika berlangsungnya konvensyen Pakatan Harapan di Negeri Sembilan adalah salah satu indikator bahawa perangai UMNO masih lagi menebal di dalam tiap individu yang terbabit yang memulakan kekecohan

Kita tidak boleh salahkan Dato Seri Anwar Ibrahim dan Dato Seri Wan Azizah, Tun Mahathir Mohamad dan Dato Seri Azmin Ali kerana bukan salah mereka sama sekali.

Kesemua mereka sudah melakukan yang terbaik, malah sanggup dikecam dalam menjalankan tugas yang berat demi mementingkan kemenangan ke Putrajaya namun yang salah adalah individu yang masuk ke dalam parti Pakatan Harapan sambil membawa perangai UMNO yang dikenali hasad dengki serta tamak itu.

Ramai yang setia dengan agenda PPBM serta Tun Mahathir tidak bersetuju malah mengecam tindakan mereka yang mementingkan diri serta memalukan Pakatan Harapan.

Segelintir mereka ini lupa pembahagian kerusi di semenanjung, majlis presiden sudah berikan pada mereka kerusi paling banyak walaunpun mereka paling muda dalam Pakatan Harapan.

Jangan dengar kata pihak lawan konon kerusi dapat adalah kerusi susah menang, kalau kamu bagus dan lebih baik, di mana-mana kamu mampu menang, kena ingat KEADILAN bermula dengan 10 kerusi saja untuk berada di tempat sekarang, malah KEADILAN banyak membantu untuk menyokong parti adik-adik untuk terus kuat walaunpun ada pihak yang tamak dan bongkak masih mengecam KEADILAN sehingga kini.

Saya orang baru dalam pembangkang tetapi sudah lama dalam bidang politik, tapi saya tahu menghormati dan sedar diri. Segelintir mereka ni selalu berbangga memberitahu walau parti baru tetapi Tun Mahathir dan Tan Sri Muhyyiddin adalah yang paling berpengalaman dalam politik.

Mereka ingat Dato Seri Anwar Ibrahim & Dato Seri Azmin Ali baru tahun lepas masuk arena politik ke? Bukan ke seluruh hidup mereka berdua dalam politik? Itu lah segelintir mereka ini berperangai UMNO, suka jual nama dan beri alasan dangkal untuk dapatkan sesuatu.

Tun Mahathir yang berpesan bahawa misi PH adalah untuk menjatuhkan Najib, UMNO-BN harus diutamakan bukan berebut kerusi secara terbuka yang akhirnya nama Tun Mahathir juga terpalit kerana ketamakan puak yang suka jual nama ini.

Untuk pengetahuan perangai UMNO totok ini bukan sahaja ada di Negeri Sembila malah di negeri-negeri lain pun berlaku insiden BIADAP sebegini.

Segelintir mereka ini jenis tak sedar diri dan memalukan Pakatan Harapan semata kerana tamak gila kerusi dan kaki langgar semacam perangai meroyan gila talak – itulah perangai UMNO.

Mereka lupa tugas utama asal PPBM adalah untuk menggantikan perjuangan UMNO yang sudah tersasar jauh.

Tapi jika segelintir mereka masih berperangai UMNO, ia juga bakal menjadi salah satu faktor besar untuk pepecahan berlaku. Jangan emosi dan jom kita rapatkan saf terus mara ke depan.

Jadi pada semua ahli dalam semua parti di dalam Pakatan Harapan, berlapangkan dada, maju ke depan. Jauhkan mereka yang punyai sikap UMNO kelat ini dan kekal bersama dalam menjayakan misi ke Putrajaya.

Tepuk dada tanya iman, anda semua masih boleh tahan ke isteri MO1 kekal jadi 1st lady Malaysia?

SYARUL EMA RENA atau RATU NAGA adalah Exco Wanita Keadilan Pusat [PKR] merupakan bekas anggota penasihat strategik Barisan Nasional.


Demikianlah Artikel Mai tengok RatuBadak salahkan Najib dan orang Umno insiden Di Negeri Sembilan?

Sekianlah artikel Mai tengok RatuBadak salahkan Najib dan orang Umno insiden Di Negeri Sembilan? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mai tengok RatuBadak salahkan Najib dan orang Umno insiden Di Negeri Sembilan? dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/mai-tengok-ratubadak-salahkan-najib-dan.html

Subscribe to receive free email updates: