Mangsa ‘haruan makan anak’ bersalin

Mangsa ‘haruan makan anak’ bersalin - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mangsa ‘haruan makan anak’ bersalin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mangsa ‘haruan makan anak’ bersalin
link : Mangsa ‘haruan makan anak’ bersalin

Baca juga


Mangsa ‘haruan makan anak’ bersalin

Seorang kanak-kanak perempuan berusia sembilan tahun di Peru yang dirogol bapa kandungnya telah melahirkan bayi sihat seberat 3.26 kilogram di Hospital Hipolito Unanue di Tacna.

Budak malang itu dipercayai telah didera secara seksual oleh bapanya yang berumur 43 tahun sejak mangsa berusia lapan tahun.

Menurut beberapa laporan, kanak-kanak tersebut tidak boleh menggugurkan kandungannya selepas perkara itu hanya diketahui ibunya apabila melihat perutnya membesar ketika usia kehamilan mencecah lima bulan.

Perbuatan haruan makan anak itu menyebabkan lelaki terbabit digelar ‘The Monster’.

Difahamkan, ibunya turut hilang hak penjagaan ke atas mangsa pada November lalu selepas dia dilaporkan enggan membuat aduan rasmi tentang perbuatan terkutuk dilakukan suaminya.

Susulan itu, kanak-kanak terbabit diletakkan di bawah jagaan mubaligh di sebuah pusat perlindungan di sebuah bandar.

Sementara itu, kakitangan perubatan memaklumkan mangsa akan diberikan terapi intensif untuk membantu memulihkan emosinya selain menerima kehadiran bayi perempuannya.

Suspek kini ditahan di pusat tahan La Capilla de Juliaca sementara siasatan lanjut dijalankan.

The post Mangsa ‘haruan makan anak’ bersalin appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Mangsa ‘haruan makan anak’ bersalin

Sekianlah artikel Mangsa ‘haruan makan anak’ bersalin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mangsa ‘haruan makan anak’ bersalin dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/mangsa-haruan-makan-anak-bersalin.html

Subscribe to receive free email updates: