Nabila Terkilan Dakwaan Cari Publisiti Murahan, Ugutan Tumbuk

Nabila Terkilan Dakwaan Cari Publisiti Murahan, Ugutan Tumbuk - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nabila Terkilan Dakwaan Cari Publisiti Murahan, Ugutan Tumbuk, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nabila Terkilan Dakwaan Cari Publisiti Murahan, Ugutan Tumbuk
link : Nabila Terkilan Dakwaan Cari Publisiti Murahan, Ugutan Tumbuk

Baca juga


Nabila Terkilan Dakwaan Cari Publisiti Murahan, Ugutan Tumbuk

Penyanyi yang popular dengan lagu Pematah Hati, Nabila Razali, mengaku terkilan dengan dakwaan dikatakan mencari publisiti murahan ketika menyanyikan lagu berkenaan sempena promosi Anugerah Juara Lagu (AJL) 32.

Memetik laporan BH online, Nabila, 24, berkata dia menerima ancaman oleh seorang pengguna media sosial yang ingin menumbuknya, lalu berhasrat membuat laporan polis rentetan ugutan yang diterima.

“Saya terkilan apabila ada yang meninggalkan komen hendak menumbuk saya kerana mencari publisiti murahan dengan menyanyi dalam transit aliran massa (MRT) minggu lalu ketika membuat promosi untuk AJL32.

“Saya menghormati peminat yang meluangkan masa untuk bergambar dan berjumpa saya, namun terkilan apabila ada yang mengugut hendak menumbuk saya pula. Media sosial seperti tiada batas apabila peminat sesuka hati membuat ancaman sedemikian.

“Sebagai selebriti, saya ada memuat naik status ingin membuat laporan polis kerana tidak mahu ugutan sebegitu berterusan. Kadang kala, pengguna media sosial memberikan komen tanpa berfikir,” katanya.

The post Nabila Terkilan Dakwaan Cari Publisiti Murahan, Ugutan Tumbuk appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Nabila Terkilan Dakwaan Cari Publisiti Murahan, Ugutan Tumbuk

Sekianlah artikel Nabila Terkilan Dakwaan Cari Publisiti Murahan, Ugutan Tumbuk kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nabila Terkilan Dakwaan Cari Publisiti Murahan, Ugutan Tumbuk dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/nabila-terkilan-dakwaan-cari-publisiti.html

Subscribe to receive free email updates: