Nuur Nusaybah Orang Baru Dalam Hidup Syafiq Yusof

Nuur Nusaybah Orang Baru Dalam Hidup Syafiq Yusof - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nuur Nusaybah Orang Baru Dalam Hidup Syafiq Yusof, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nuur Nusaybah Orang Baru Dalam Hidup Syafiq Yusof
link : Nuur Nusaybah Orang Baru Dalam Hidup Syafiq Yusof

Baca juga


Nuur Nusaybah Orang Baru Dalam Hidup Syafiq Yusof

Pengarah filem Abang Long Fadil 2, Mohd Syafiq Yusof, 25, selamat menyambut kelahiran puteri keduanya, semalam.

Berita gembira tersebut dikongsi menerusi laman sosial Instagramnya miliknya.

Bagaimanapun dia tidak menyatakan dengan terperinci mengenai kelahiran puterinya itu, sebaliknya hanya memberikan nama dan latar belakangnya, tarikh kelahiran dan berat bayi berkenaan.

Memilih nama Nuur Nusaybah, bayi berkenaan dilahirkan dengan berat 3.6 kilogram.

“Nusaybah ialah seorang daripada serikandi Islam dan pejuang Muslimah Islam yang pertama. Dia turut serta dalam Perang Uhud, Perang Hudaibiyah, Perang Hunain dan Perang Yamamah serta menyaksikan Bait al-Aqabah.

“Nusaybah binti Kaab dikenal dengan jolokan Ummu Umara,” tulis Syafiq yang memuat naik sekeping foto bayi comel yang berbalut selimut berwarna hijau.

Syafiq berkongsi foto anak keduanya yang diberi nama Nuur Nusaybah.Syafiq berkongsi foto anak keduanya yang diberi nama Nuur Nusaybah.

Anak kepada produser terkemuka, Datuk Yusof Haslam, itu mendirikan rumah tangga dengan Aisyeah Zainal pada 5 April 2014. Pada Januari 2016, mereka dikurniakan puteri pertama yang diberi nama Nuur Jannah.

Pada 8 Mac depan, pengarah yang pernah melakar nama sebagai sutradara paling muda menghasilkan filem di Malaysia ini akan menyaksikan naskhah terbaru arahannya, KL Special Force, menemui penonton di lebih 100 pawagam seluruh negara tidak lama lagi.

The post Nuur Nusaybah Orang Baru Dalam Hidup Syafiq Yusof appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Nuur Nusaybah Orang Baru Dalam Hidup Syafiq Yusof

Sekianlah artikel Nuur Nusaybah Orang Baru Dalam Hidup Syafiq Yusof kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nuur Nusaybah Orang Baru Dalam Hidup Syafiq Yusof dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/nuur-nusaybah-orang-baru-dalam-hidup.html

Subscribe to receive free email updates: