Pegawai JPN diugut hantar ke 'neraka'

Pegawai JPN diugut hantar ke 'neraka' - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pegawai JPN diugut hantar ke 'neraka', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pegawai JPN diugut hantar ke 'neraka'
link : Pegawai JPN diugut hantar ke 'neraka'

Baca juga


Pegawai JPN diugut hantar ke 'neraka'

Gambar hiasan
IPOH - Seorang pegawai di Jabatan Pendidikan Negeri menerima surat berbaur ugutan meminta seorang pengetua sekolah ditukarkan di pejabatnya Khamis, minggu lalu.

Difahamkan pegawai terbabit menerima satu surat layang yang diposkan ke pejabatnya dan mendapati isi kandungan surat berbaur ugutan.

Kandungan surat itu menyatakan rasa tidak puas hati terhadap seorang pengetua di salah sebuah sekolah di Taiping dan meminta pengetua itu ditukarkan dalam tempoh terdekat.

Laporan dibuat di Balai Polis Taiping, semalam berikutan kandungan itu mengugut akan menghantar pegawai terbabit ke ‘neraka’ sekiranya tiada tindakan diambil berhubung penukaran itu.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Mohd Ali Tamby mengesahkan menerima laporan itu dan siasatan masih diteruskan.

Sumber: Sinar Harian

loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Pegawai JPN diugut hantar ke 'neraka'

Sekianlah artikel Pegawai JPN diugut hantar ke 'neraka' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pegawai JPN diugut hantar ke 'neraka' dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/pegawai-jpn-diugut-hantar-ke-neraka.html

Subscribe to receive free email updates: