Retak menanti belah... pemimpin DAP Selangor 'hentam' Azmin

Retak menanti belah... pemimpin DAP Selangor 'hentam' Azmin - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Retak menanti belah... pemimpin DAP Selangor 'hentam' Azmin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Retak menanti belah... pemimpin DAP Selangor 'hentam' Azmin
link : Retak menanti belah... pemimpin DAP Selangor 'hentam' Azmin

Baca juga


Retak menanti belah... pemimpin DAP Selangor 'hentam' Azmin

Pemimpin DAP Selangor mengkritik Datuk Seri Azmin Ali secara terbuka selepas Pengerusi PH Selangor itu mendakwa parti PAN berbohong dalam isu pengagihan kerusi DUN di negeri itu.

Ahli Jawatankuasa DAP Kebangsaan Ronnie Liew (kiri sekali) merujuk kepada laporan media di mana Azmin berkata PAN tidak amanah kerana mendakwa jawatankuasa rundingan pengagihan kerusi DUN di Selangor belum dibentuk.

“Jangan fikir kami semua (termasuk Tun Dr Mahathir Mohamad) bodoh dan hanya kamu seorang yang bijak dan baik dalam politik,” kata Ronnie di Facebook semalam.

“Sekarang semua orang dalam PH tahu siapa kamu.”

Selain Amanah negeri, DAP Selangor berkata mereka juga tidak tahu 80% kerusi sudah diputuskan.

“Bagi saya, kamu sudah gagal teruk. Kamu tidak layak jadi pengerusi negeri kami,” kata Ronnie.

Perkelahian antara parti komponen PH tercetus selepas PAN dan DAP negeri berkata mereka tidak tahu tentang mesyuarat pengagihan kerusi DUN di Selangor seperti yang didakwa oleh Azmin.


Demikianlah Artikel Retak menanti belah... pemimpin DAP Selangor 'hentam' Azmin

Sekianlah artikel Retak menanti belah... pemimpin DAP Selangor 'hentam' Azmin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Retak menanti belah... pemimpin DAP Selangor 'hentam' Azmin dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/retak-menanti-belah-pemimpin-dap.html

Subscribe to receive free email updates: