T-shirt Pok Ya Cong Codei laris

T-shirt Pok Ya Cong Codei laris - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul T-shirt Pok Ya Cong Codei laris, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : T-shirt Pok Ya Cong Codei laris
link : T-shirt Pok Ya Cong Codei laris

Baca juga


T-shirt Pok Ya Cong Codei laris

TEMPIAS fenomena Pok Ya Cong Codei turut dirasai di daerah ini apabila baju t-shirt eksklusif berdasarkan judul telefilem itu dapat sambutan luar biasa sejak mula dijual, di sini, beberapa hari lalu.

Pengedar sah daerah ini, Muhammad Azhar Zamiri Mamat berkata, lebih 200 t-shirt keluaran syarikat produksi, Balang Rimbun bersama pengarah dan pelakon utama telefilem itu, Sabri Yunus berjaya dijualnya dalam tempoh tiga hari.

Katanya, sambutan luar biasa itu menyebabkan dia berdepan kekurangan stok kerana baju tersebut turut diedarkan dan mendapat permintaan tinggi di seluruh negara.

         
“Kilang tak mampu nak cetak banyak sekali gus, jadi saya dan pelanggan yang buat tempahan terpaksa tunggu stok sampai secara berperingkat.

“Sambutan memang luar biasa dan t-shirt laku macam ‘pisang goreng panas’. Saya tak sangka pengaruh dan fenomena Pok Ya Cong Codei sampai begini sekali,” katanya, di sini, hari ini.

Menurutnya, baju t-shirt itu dijual pada harga promosi RM25 untuk lengan pendek dan RM29 untuk lengan panjang.

“Sejumlah hasil jualan bagi setiap pembelian t-shirt ini akan disumbangkan kepada tabung wakaf bumbung Masjid Eh Chu di selatan Thailand,” katanya.

The post T-shirt Pok Ya Cong Codei laris appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel T-shirt Pok Ya Cong Codei laris

Sekianlah artikel T-shirt Pok Ya Cong Codei laris kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel T-shirt Pok Ya Cong Codei laris dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/t-shirt-pok-ya-cong-codei-laris.html

Subscribe to receive free email updates: