Asal terasa saja kata saya dengki: Abby Abadi

Asal terasa saja kata saya dengki: Abby Abadi - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Asal terasa saja kata saya dengki: Abby Abadi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Asal terasa saja kata saya dengki: Abby Abadi
link : Asal terasa saja kata saya dengki: Abby Abadi

Baca juga


Asal terasa saja kata saya dengki: Abby Abadi

ABBY Abadi meluahkan rasa kesal kepada peminat fanatik pasangan selebriti popular, Fattah Amin dan Fazura yang menuduhnya menyimpan perasaan dengki terhadap pasangan tersebut.

Menerusi laman Instagram miliknya semalam, bekas anggota kumpulan Elite itu telah berkongsi satu kiriman mesej peribadi (DM) yang dihantar oleh peminat fanatik tersebut.

“Maaf, nak tanya sikit, kenapa ya tiba-tiba nak ‘up’ kan isu poco-poco sebelum ni tak ada pula. Adakah niat nak perli majlis kahwin Fattzura. Kalau niat macam tu tak baguslah. Selama ini respect dekat awak tapi sekarang tidak, sebab cara tu cari kesalahan.

“Saya berada di majlis kahwin tu tak nampak pun mana silapnya. Fattzura hanya menari sekadar suka-suka untuk hiburkan tetamu bukan niak nak syirik atau menari Salib.

“Buang sikit sikap PHD tu ya.. Betulkan niat. Sebelum cari salah orang, kaji salah sendiri dulu,” ujar peminat terbabit.

Ketidakpuasan hati peminat terbabit dikatakan berpunca daripada perkongsian Abby tentang  kenyataan daripada Imam Muda Fakhrul berhubung fenomena Panama Dance yang menjadi ‘kegilaan’ masyarakat hari ini.

Perkongsian tersebut dikatakan disalah erti oleh seorang peminat Fattah dan Fazura dan mendakwa Abby seolah-olah menyindir pasangan berkenaan.

Menurut Abby, dia berkongsi kiriman mesej peminat terbabit secara terbuka di Istagramnya itu agar meraka yang lain mengambil pedoman dan tidak melakukan perkara yang sama.

“Ni apa pula ni? Kawan-kawan tolong sembang sekejap dengan yang tak puas hati dengan saya ni, saya sibuk cari rezeki sekejap. Asal terasa saja kata saya dengki dekat artis tu, artis ni,” tulis Abby pada kapsyen paparan skrin mesej yang dikongsi itu.

Terdahulu sebelum itu, pelawak dan penyampai radio, Sharifah Shahirah turut menjadi mangsa kecaman peminat fanatik pasangan artis berkenaan apabila memuat naik gambar throwback perkahwinan dia dan suami sebelum ini.

The post Asal terasa saja kata saya dengki: Abby Abadi appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Asal terasa saja kata saya dengki: Abby Abadi

Sekianlah artikel Asal terasa saja kata saya dengki: Abby Abadi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Asal terasa saja kata saya dengki: Abby Abadi dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/asal-terasa-saja-kata-saya-dengki-abby.html

Subscribe to receive free email updates: