Bekas Gitaris Direman Bantu Siasatan Kes Warga Emas Dibunuh

Bekas Gitaris Direman Bantu Siasatan Kes Warga Emas Dibunuh - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bekas Gitaris Direman Bantu Siasatan Kes Warga Emas Dibunuh, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bekas Gitaris Direman Bantu Siasatan Kes Warga Emas Dibunuh
link : Bekas Gitaris Direman Bantu Siasatan Kes Warga Emas Dibunuh

Baca juga


Bekas Gitaris Direman Bantu Siasatan Kes Warga Emas Dibunuh

Seorang bekas gitaris sebuah kumpulan rock direman selama tujuh hari selepas didakwa membunuh wanita warga emas dalam kejadian samun di sebuah rumah di Taman Malaysia, Pumpong, Alor Setar pada 25 Februari lalu.

Perintah tahanan reman itu dikeluarkan Penolong Kanan Pendaftar Mahkamah Alor Setar, Nor Azah Idris yang membenarkan suspek yang berusia 44 tahun itu direman bermula semalam sehingga 19 Mac depan bagi membantu siasatan.

Polis menahan suspek di Kuala Lumpur pada 28 Februari lalu berkaitan satu lagi kes pecah rumah di Taman Golf dan ketika siasatan, lelaki tersebut membuat pengakuan membunuh warga emas terbabit, Kau Fu Eng, 71, yang ditemui mati dengan kesan jerutan dipercayai akibat pergelutan.

Dalam siasatan itu, suspek mempunyai 17 rekod jenayah lampau membabitkan kes dadah dan pecah rumah.

The post Bekas Gitaris Direman Bantu Siasatan Kes Warga Emas Dibunuh appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Bekas Gitaris Direman Bantu Siasatan Kes Warga Emas Dibunuh

Sekianlah artikel Bekas Gitaris Direman Bantu Siasatan Kes Warga Emas Dibunuh kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bekas Gitaris Direman Bantu Siasatan Kes Warga Emas Dibunuh dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/bekas-gitaris-direman-bantu-siasatan.html

Subscribe to receive free email updates: