Dicop Pengotor Gara-gara Muka berjerawat

Dicop Pengotor Gara-gara Muka berjerawat - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dicop Pengotor Gara-gara Muka berjerawat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dicop Pengotor Gara-gara Muka berjerawat
link : Dicop Pengotor Gara-gara Muka berjerawat

Baca juga


Dicop Pengotor Gara-gara Muka berjerawat

Penyanyi Lorde mengakui ramai menyangka dia adalah seorang wanita yang pengotor gara-gara wajahnya mengalami masalah jerawat.

Lorde, 21, berkata, dia sering mendapat pertanyaan sama ada dia mencuci mukanya kerana masalah jerawat dialaminya agak teruk.

Bagaimanapun kata penyanyi itu, dia tidak menghiraukan pandangan orang terhadap wajahnya kerana menyifatkan jerawat dialaminya adalah perkara biasa bagi wanita pada usianya.

“Paling menyedihkan orang menyangka saya pengotor hanya kerana wajah saya ada jerawat.

“Saya mengalami masalah jerawat sejak bertahun-tahun lalu dan sudah pelbagai cara saya gunakan tetapi ia tetap tidak hilang.

“Macam-macam tips saya dapat daripada peminat tetapi ia langsung tidak membantu dan saya telah cuba semuanya,” katanya.

Dalam pada itu, Lorde berkata, dia berharap suatu hari nanti masalah tersebut dapat hilang dan memahami mana-mana individu yang mengalami masalah sama sepertinya.

The post Dicop Pengotor Gara-gara Muka berjerawat appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Dicop Pengotor Gara-gara Muka berjerawat

Sekianlah artikel Dicop Pengotor Gara-gara Muka berjerawat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dicop Pengotor Gara-gara Muka berjerawat dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/dicop-pengotor-gara-gara-muka-berjerawat.html

Subscribe to receive free email updates: