Dynas ketua gangster

Dynas ketua gangster - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dynas ketua gangster, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dynas ketua gangster
link : Dynas ketua gangster

Baca juga


Dynas ketua gangster

PELAKON Dynas Mokhtar, 35, teruja terhadap pencapaian terbaru apabila diberi peluang melakonkan watak selaku ketua gangster selepas hampir 18 tahun beraksi di dalam industri.

“Buat pertama kalinya, saya diberi peluang melakonkan watak sebagai ketua gangster dalam drama bersiri KL Gangster: Underworld yang akan disiarkan pada pertengahan tahun ini di Iflix,” katanya kepada Harian Metro.

Satu lagi cabaran buatnya, watak Madam Wong dilakonkan digambarkan sebagai wanita berbangsa Cina dari Hong Kong.

“Jadi, tentunya dalam menjayakan watak seperti itu, saya perlu bertutur beberapa ayat bahasa Kantonis.

“Mujur saya ada sedikit pengetahuan dalam bahasa itu dan sedikit sebanyak ia membantu saya,” katanya.

Selain itu, Dynas atau nama sebenarnya Wan Intan Edrinas Wan Mokhtar berkata, cabaran buatnya juga apabila perlu melakonkan babak aksi.

KL Gangster: Underworld arahan pengarah, Faizal Ishak turut dibintangi Beto Kusyairy, Ezzaty Abdullah, Azhan Rani dan ramai lagi.

The post Dynas ketua gangster appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Dynas ketua gangster

Sekianlah artikel Dynas ketua gangster kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dynas ketua gangster dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/dynas-ketua-gangster.html

Subscribe to receive free email updates: