Fuzi Harun: PDRM "Tidak Terima" Permohonan Untuk Bantu Kesan "Equanimity"

Fuzi Harun: PDRM "Tidak Terima" Permohonan Untuk Bantu Kesan "Equanimity" - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fuzi Harun: PDRM "Tidak Terima" Permohonan Untuk Bantu Kesan "Equanimity", kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Terkini, Artikel Today, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fuzi Harun: PDRM "Tidak Terima" Permohonan Untuk Bantu Kesan "Equanimity"
link : Fuzi Harun: PDRM "Tidak Terima" Permohonan Untuk Bantu Kesan "Equanimity"

Baca juga


Fuzi Harun: PDRM "Tidak Terima" Permohonan Untuk Bantu Kesan "Equanimity"


KUALA LUMPUR: Polis Diraja Malaysia (PDRM) tidak pernah menerima sebarang permohonan daripada pihak Biro Penyiasatan Persekutuan (FBI) Amerika dan polis Indonesia untuk membantu mengesan kapal mewah bernama 'Equanimity' sebelum ia disita pada 28 Feb lepas, kata Ketua Polis Negara Tan Sri Mohamad Fuzi Harun.

"Tidak ada, tidak pernah ada," katanya ketika ditanya sama ada pihaknya dihubungi FBI dan polis Indonesia bagi membantu mengesan kapal berkenaan yang didakwa dimiliki ahli perniagaan Malaysia Low Taek Jho atau Jho Low.

Beliau berkata demikian pada sidang media selepas Majlis Menandatangani Surat Serah Hak Pereka Cipta dan Perjanjian Pelesenan Pengkomersilan Produk Inovasi i-Smart Tactical Vest (i-STV) di Bukit Aman, di sini, hari ini.

Sabtu lepas, portal tempatan melaporkan polis Indonesia menyita kapal mewah Equanimity di Bali yang dikehendaki Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat (DOJ).

Menurut laporan itu, kapal itu disita atas permintaan FBI yang meminta bantuan menguatkuasakan satu perintah mahkamah. #sumber


Demikianlah Artikel Fuzi Harun: PDRM "Tidak Terima" Permohonan Untuk Bantu Kesan "Equanimity"

Sekianlah artikel Fuzi Harun: PDRM "Tidak Terima" Permohonan Untuk Bantu Kesan "Equanimity" kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fuzi Harun: PDRM "Tidak Terima" Permohonan Untuk Bantu Kesan "Equanimity" dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/fuzi-harun-pdrm-tidak-terima-permohonan.html

Subscribe to receive free email updates: