Intan Liyana ditawarkan jadi duta produk

Intan Liyana ditawarkan jadi duta produk - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Intan Liyana ditawarkan jadi duta produk, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Intan Liyana ditawarkan jadi duta produk
link : Intan Liyana ditawarkan jadi duta produk

Baca juga


Intan Liyana ditawarkan jadi duta produk

NAMPAKNYA rezeki Intan Liyana, yang juga merupakan madu kepada pelakon Izreen Azminda ini semakin murah.

Difahamkan Intan telah banyak mendapat tawaran daripada pelbagai pihak yang bersimpati dengan kes rumah tangganya.

Pendedahan ini dikongsikan oleh penyanyi Ani Mayuni yang mengakui cukup rapat dan mengenali Intan dan keluarganya termasuk suami Intan dan Izreen, Muhamad Radzi Abdul Wahid atau Ude.

“Di sebalik kesulitan yang dilaluinya, saya difahamkan banyak pihak yang tampil untuk membantu meringankan beban Intan dengan memberikan tawaran sebagai duta produk mahupun peluang membuat IG Review.

“Saya sering menasihatinya agar sentiasa bersabar dan kuat menghadapi dugaan yang datang kepadanya kerana pasti ada hikmah atas semua yang berlaku ini.

“Apa pun yang  berlaku, saya harap dia dapat meneruskan kehidupan seperti biasa demi anak-anak,” katanya kepada Sinar Harian.

Bagaimanapun, Ani Mayuni yang telah menganggap Intan sepeti adiknya sendiri itu tidak mahu campur tangan dalam masalah rumah tangga Intan yang kini sedang hangat diperkatakan.

“Sebagai seorang kakak yang mengenali hati budinya, saya hanya mampu mendoakan yang terbaik untuknya.

“Apa pun yang berlaku, kami sentiasa ada untuk menyokongnya,” tegas Ani Mayuni.

The post Intan Liyana ditawarkan jadi duta produk appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Intan Liyana ditawarkan jadi duta produk

Sekianlah artikel Intan Liyana ditawarkan jadi duta produk kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Intan Liyana ditawarkan jadi duta produk dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/intan-liyana-ditawarkan-jadi-duta-produk.html

Subscribe to receive free email updates: