Isteri Opick rahsia punca cerai

Isteri Opick rahsia punca cerai - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Isteri Opick rahsia punca cerai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Isteri Opick rahsia punca cerai
link : Isteri Opick rahsia punca cerai

Baca juga


Isteri Opick rahsia punca cerai

ISTERI penyanyi Opick mendedahkan bahawa dia telah bercerai dengan penyanyi lagu ketuhanan tersebut sejak hampir setahun yang lalu.

Menurutnya, jika mengikut syarak agama, mereka sudah bercerai hampir setahun lalu cuma sekarang ia perlu disahkan di jabatan agama sahaja.

“Kami sudah tidak tinggal serumah. Ya, yang terbaik sahaja,” kata Dian Rositaningrum ringkas seperti dipetik dalam portal Kapanlagi.com

Dian yang telah mendirikan rumah tangga selama 15 tahun dengan Opick turut menegaskan bahawa dia tidak akan memberitahu punca perceraian mereka kepada umum.

“Puncanya biarlah antara saya dan Opick sahaja yang mengetahuinya,” ujar Dian lagi.

Dian telah membuat permohonan sah cerai di mahkamah pada 5 Februari lalu.

Opick telah berkahwin kali kedua secara rahsia awal tahun lalu.

The post Isteri Opick rahsia punca cerai appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Isteri Opick rahsia punca cerai

Sekianlah artikel Isteri Opick rahsia punca cerai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Isteri Opick rahsia punca cerai dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/isteri-opick-rahsia-punca-cerai.html

Subscribe to receive free email updates: