Isu terowong Pulau Pinang: Abdul Azeez akan saman pihak guna namanya

Isu terowong Pulau Pinang: Abdul Azeez akan saman pihak guna namanya - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Isu terowong Pulau Pinang: Abdul Azeez akan saman pihak guna namanya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Isu terowong Pulau Pinang: Abdul Azeez akan saman pihak guna namanya
link : Isu terowong Pulau Pinang: Abdul Azeez akan saman pihak guna namanya

Baca juga


Isu terowong Pulau Pinang: Abdul Azeez akan saman pihak guna namanya

KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Baling Abdul Azeez Rahim akan mengambil tindakan undang-undang ke atas pihak yang mengaitkan dirinya dengan projek terowong dasar laut dan lebuh raya Pulau Pinang.

Ahli Majlis Tertinggi Umno itu baru-baru dituduh menerima RM3 juta daripada kontraktor projek untuk khidmat rundingan tertentu yang tidak diberikan.

Beliau diberikan notis tuntutan oleh peguam kontraktor itu baru-baru ini.

Azeez mendakwa beliau menjadi mangsa “guna nama”, situasi yang menyebabkan namanya tercemar teruk menjelang pilihan raya umum akan datang ini, katanya lagi.

Bercakap pada sidang media di Hotel Tabung Haji di Pulau Pinang hari in, beliau mengatakan akan menyaman pihak terlibat bagi membersihkan namanya, Tabung Haji dan Umno.

“Saya sudah bercakap dengan peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang. Ramai pemimpin pembangkang mengeluarkan tuduhan kepada saya, Tabung Haji dan Umno.

“Tabung Haji dan Umno tiada kena mengena dengan perkara ini tetapi institusi ini turut diheret dalam serangan ke atas saya,” katanya.

Azzez adalah pengerusi Tabung Haji.


Demikianlah Artikel Isu terowong Pulau Pinang: Abdul Azeez akan saman pihak guna namanya

Sekianlah artikel Isu terowong Pulau Pinang: Abdul Azeez akan saman pihak guna namanya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Isu terowong Pulau Pinang: Abdul Azeez akan saman pihak guna namanya dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/isu-terowong-pulau-pinang-abdul-azeez.html

Subscribe to receive free email updates: