Jamal tawar rumah percuma jika BN tawan Selangor

Jamal tawar rumah percuma jika BN tawan Selangor - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jamal tawar rumah percuma jika BN tawan Selangor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jamal tawar rumah percuma jika BN tawan Selangor
link : Jamal tawar rumah percuma jika BN tawan Selangor

Baca juga


Jamal tawar rumah percuma jika BN tawan Selangor

UMNO Bahagaian Sungai Besar mengumumkan memperuntukkan sebanyak RM200,000 bagi pemberian lesen motosikal percuma kepada ahli parti itu yang berusia 21 tahun ke atas.

Menurut ketuanya, Datuk Seri Jamal Md Yunos, dana berkenaan adalah sumbangan daripada Badan Bukan Kerajaan dan korporat.

“Setiap seorang kita peruntukan antara RM600 hingga RM700 dan pendaftarannya dibuka sejak seminggu lalu,” katanya selepas lawatannya ke Pusat Daerah Mengundi (PDM) Simpang Lima di Sabak Bernam hari ini.

Pada masa sama, selain menawarkan pemberian lesen motosikal, Jamal turut menawarkan rumah percuma kepada golongan belia kurang berkemampuan yang baharu berkahwin di Parlimen Sungai Besar, sekiranya BN berjaya merampas Selangor.

Katanya, UMNO bahagian itu memiliki lapan hektar tanah iaitu empat hektar di DUN Sungai Panjang manakala empat hektar lagi di DUN Sekinchan.

“Sebanyak 100 unit rumah dirancang dibangunkan untuk setiap kawasan DUN berkenaan.

“Cadangannya untuk mendirikan rumah teres sebaris dengan dilengkapi tiga bilik tidur, tandas dan ruang dapur serta ruang tamu yang agak selesa berbanding rumah bantuan sebelum ini,” katanya.

Bagaimanapun, katanya, usaha itu sukar dilaksanakan jika Pakatan Harapan terus menguasai negeri ini.

“Kebenaran merancang ini terletak di bawah kerajaan negeri dan kalau rakyat Selangor memilih BN, ini bukanlah sesuatu yang mustahil untuk dilaksanakan,” katanya.


Demikianlah Artikel Jamal tawar rumah percuma jika BN tawan Selangor

Sekianlah artikel Jamal tawar rumah percuma jika BN tawan Selangor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jamal tawar rumah percuma jika BN tawan Selangor dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/jamal-tawar-rumah-percuma-jika-bn-tawan.html

Subscribe to receive free email updates: