KAJI SELIDIK INVOKE TIDAK BOLEH PAKAI

KAJI SELIDIK INVOKE TIDAK BOLEH PAKAI - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KAJI SELIDIK INVOKE TIDAK BOLEH PAKAI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KAJI SELIDIK INVOKE TIDAK BOLEH PAKAI
link : KAJI SELIDIK INVOKE TIDAK BOLEH PAKAI

Baca juga


KAJI SELIDIK INVOKE TIDAK BOLEH PAKAI

Kaji selidik yang dijalankan Invoke Malaysia yang meramalkan bahawa Pakatan Harapan (PH) akan memenangi lima negeri termasuk Kedah, Perak dan Johor pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) bersifat berat sebelah.

Menegaskan demikian, anggota Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mahdzir Khalid berkata, kaji selidik itu tidak menyeluruh kerana menyebelahi pembangkang.

“Semua dia punya, ‘inclination report’ itu menyebelahi kepada satu pihak, hanya menyebelahi kepada Pakatan Harapan sebab (kaji selidik itu) Invoke Malaysia yang buat. Jadi, tak payah pakailah (kaji selidik) Invoke.

“Carilah (kaji selidik) yang lain untuk tengok dia punya analisis berkaitan pilihan raya umum,” katanya kepada media selepas melancarkan program Future Kids & My English Parlimen Bukit Gelugor, di George Town pada Ahad.

Invoke Malaysia, badan penyelidik yang diasaskan Naib Presiden PKR Rafizi Ramli, meramalkan PH akan memenangi Kedah, Perak, dan Johor dalam pilihan raya itu, PH akan juga akan mengekalkan Selangor dan Pulau Pinang yang dikuasai sekarang.


Demikianlah Artikel KAJI SELIDIK INVOKE TIDAK BOLEH PAKAI

Sekianlah artikel KAJI SELIDIK INVOKE TIDAK BOLEH PAKAI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KAJI SELIDIK INVOKE TIDAK BOLEH PAKAI dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/kaji-selidik-invoke-tidak-boleh-pakai.html

Subscribe to receive free email updates: