Kajian Invoke libatkan 500,000 responden, Rafizi jawab Hadi...Rafizi Punya NGO Tak Pakai Lah

Kajian Invoke libatkan 500,000 responden, Rafizi jawab Hadi...Rafizi Punya NGO Tak Pakai Lah - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kajian Invoke libatkan 500,000 responden, Rafizi jawab Hadi...Rafizi Punya NGO Tak Pakai Lah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kajian Invoke libatkan 500,000 responden, Rafizi jawab Hadi...Rafizi Punya NGO Tak Pakai Lah
link : Kajian Invoke libatkan 500,000 responden, Rafizi jawab Hadi...Rafizi Punya NGO Tak Pakai Lah

Baca juga


Kajian Invoke libatkan 500,000 responden, Rafizi jawab Hadi...Rafizi Punya NGO Tak Pakai Lah

PULAU PINANG: NGO Invoke berkata kaji selidik mengenai keputusan Pilihan Raya Umum Ke-14 yang dijalankannya adalah berdasarkan data terkumpul daripada 500,000 pengundi, sekali gus menolak dakwaan Presiden PAS bahawa ia tidak mencerminkan sentimen akar umbi.

Pengasas NGO itu, Rafizi Ramli berkata, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mungkin tidak memahami kaedah tinjauan yang melibatkan komunikasi dengan individu di lapangan.

"Sudah tentu, kami panggil ia rawak, tapi keputusannya adalah dari lapangan," katanya dipetik Malaysiakini.

"Apabila kami membentuk Invoke, Pakatan Rakyat telah hancur dan Umno bermasalah, dan kami tidak mempunyai sebarang data untuk menunjukkan bagaimana orang Melayu akan mengundi dalam senario sedemikian.

"Tetapi sekarang, data Invoke yang terkumpul selama satu setengah tahun melibatkan 500,000 pengundi dari pelbagai sektor masyarakat.

"Saya meragui jentera PAS telah meninjau 500,000 pengundi seperti yang kami lakukan," kata Rafizi.

Rafizi diminta mengulas kenyataan Abdul Hadi semalam yang menolak kaji selidik Invoke yang didakwanya tidak mencerminkan sentimen akar umbi.

Abdul Hadi mendakwa parti itu mempunyai kaji selidik sendiri yang lebih berasas di peringkat akar umbi.


Demikianlah Artikel Kajian Invoke libatkan 500,000 responden, Rafizi jawab Hadi...Rafizi Punya NGO Tak Pakai Lah

Sekianlah artikel Kajian Invoke libatkan 500,000 responden, Rafizi jawab Hadi...Rafizi Punya NGO Tak Pakai Lah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kajian Invoke libatkan 500,000 responden, Rafizi jawab Hadi...Rafizi Punya NGO Tak Pakai Lah dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/kajian-invoke-libatkan-500000-responden.html

Subscribe to receive free email updates: