Kejutan dalam kotak kasut

Kejutan dalam kotak kasut - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kejutan dalam kotak kasut, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kejutan dalam kotak kasut
link : Kejutan dalam kotak kasut

Baca juga


Kejutan dalam kotak kasut

PELAKON yang popular menerusi drama bersiri Spa Qistina (SPA-Q), Fazreen Rafi membuat kejutan istimewa buat isterinya, Sharifah Marlina Ashikin Syed Hassan.

Katanya, kejutan itu dibuat sebagai membalas jasa isterinya yang baharu sahaja melahirkan anak keempat mereka, pada Februari lalu.

“Buat surprise untuk wife Faz sempena pengorbanannya yang membawa zuriat kami selama 38 minggu.

“Thanks sebab selalu bersama-sama dengan saya dalam senang mahu pun susah,” tulisnya sambil berkongsi video kejutan di laman Instagram.

Difahamkan, kejutan yang disimpan di dalam sebuah kotak kasut merupakan hasil tabungannya.

“Saya simpan ini dah lama, dari awal lagi. Jadi inilah kejutan untuk awak…tadaaa,” katanya dalam video tersebut.

Ternyata punya simbolik tertentu, pelakon berusia 33 tahun ini turut berkongsi pengalamannya di saat menghadapi kekangan kewangan, satu ketika dahulu.

“Teringat dulu-dulu pernah beli tosai dan nasi kandar dekat Pelita bayar pakai duit syiling sebab mmg tengah tak ada duit sangat-sangat.

“Yang bestnya, Faz tak keluar beli, bini Faz yang keluar sebab Faz malu…hihii…

“Apa-apa pun, saya sangat-sangat appreciate pengorbanan awak,” tulisnya lagi.

Fazren dan Sharifah Mazlina mendirikan rumah tangga pada 1 Mei 2011.

Selain baharu menimang bayi lelaki, pasangan ini juga sudah dikurniakan tiga anak iaitu Muhammad Rizqin Qayyum, 6, Muhammad Rizqin Uwais, 4, dan Rizqeen Humaira, 2 tahun.

The post Kejutan dalam kotak kasut appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Kejutan dalam kotak kasut

Sekianlah artikel Kejutan dalam kotak kasut kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kejutan dalam kotak kasut dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/kejutan-dalam-kotak-kasut.html

Subscribe to receive free email updates: