Kena kecam gara-gara minta polis siasat

Kena kecam gara-gara minta polis siasat - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kena kecam gara-gara minta polis siasat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kena kecam gara-gara minta polis siasat
link : Kena kecam gara-gara minta polis siasat

Baca juga


Kena kecam gara-gara minta polis siasat

Seorang pengguna facebook dikecam gara-gara memuat naik status ke dalam sebuah grup laman sosial itu di negeri ini.

Status itu ditinggalkan dengan tujuan meminta Polis Diraja Malaysia (PDRM) menyiasat tindakan seorang penyokong menaikkan kain rentang ‘Fuck politic, this is footbal,’ ketika Terengganu bertemu JDT dalam perlawanan Liga Super di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, malam semalam.

Status yang dimuat naik pengguna dengan menggunakan nama Tengku Azrina itu mendapat reaksi pelbagai dan kebanyakannya mempersoalkan tindakan pemilik akaun tersebut.

Status yang dimuat naik ke laman sosial facebook Gabungan Anak Terengganu (Gate) itu mendapat 626 komen, 44 shared dan 880 reaksi setelah 18 jam dimuat naik ke situ.

Menurut Tengku Azrina, tindakan penyokong  itu memalukan kerana berbahasa dengan bahasa lucah diluar norma umat Islam.

Menurutnya, perkataan lucah f**k yang ditulis kemudian ditayangkan di stadium itu amat memalukan bahkan ia menjadi tatapan penyokong kanak-kanak.

Malangnya, kebanyakan netizen  memmpertikaikan tindakan beliau meminta PDRM menyiasat individu yang memuat naik kain rentang  itu.

Malahan ada dalam kalangan netizen menyifatkan ia sebagai perkara biasa dalam perlawanan bola sepak antarabangsa.

The post Kena kecam gara-gara minta polis siasat appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Kena kecam gara-gara minta polis siasat

Sekianlah artikel Kena kecam gara-gara minta polis siasat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kena kecam gara-gara minta polis siasat dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/kena-kecam-gara-gara-minta-polis-siasat.html

Subscribe to receive free email updates: