Kurang rehat, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital

Kurang rehat, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kurang rehat, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kurang rehat, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital
link : Kurang rehat, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital

Baca juga


Kurang rehat, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital

PELAWAK dan penyampai radio, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital kerana kurang rehat berikutan komitmen tingginya pada kerja.

Berita itu dikongsikan isteri Ajak, Afifah Amin, menerusi laman Instagram pengacara Melodi itu, dengan memuat naik gambar suaminya yang sedang menjalani pemeriksaan kesihatan.

“Doakan kesihatan Baba yer.. Orang kuat kerja, akhirnya tewas di katil hospital. Kapsyen daripada Ibu #CTScan,” tulisnya ringkas.

Difahamkan Ajak sempat melunaskan tanggungjawabnya sebagai pengacara Melodi bersama Janna Nick sebelum dimasukkan ke hospital.

Berikutan itu, para peminat dan pengikut Ajak tidak putus-putus mendoakan agar pelawak serba boleh ini mengambil rehat yang cukup dan kembali sihat seperti kala.

Selain rutinnya sebagai penyampai radio HotFM, Ajak juga masuh aktif sebagai pelawak selain mengendalikan program siaran langsung Melodi setiap Ahad.

The post Kurang rehat, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Kurang rehat, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital

Sekianlah artikel Kurang rehat, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kurang rehat, Ajak Shiro dimasukkan ke hospital dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/kurang-rehat-ajak-shiro-dimasukkan-ke.html

Subscribe to receive free email updates: