Lelaki Curi Trofi Oscar Dihukum Penjara

Lelaki Curi Trofi Oscar Dihukum Penjara - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Curi Trofi Oscar Dihukum Penjara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki Curi Trofi Oscar Dihukum Penjara
link : Lelaki Curi Trofi Oscar Dihukum Penjara

Baca juga


Lelaki Curi Trofi Oscar Dihukum Penjara

Lelaki yang dituduh mencuri trofi Oscar pelakon wanita terbaik, Frances McDormand didakwa atas kesalahan mencuri, kata peguam daerah itu hari ini.

Terry Bryant, 37, berdepan hukuman sehingga tiga tahun penjara jika disabitkan atas satu kes kecurian harta yang melebihi AS$950 (RM3,700), kata pendakwa raya.

Bryant dituduh melarikan trofi milik McDormand dari sebuah majlis mewah ketika pemenang menanti trofi Oscar mereka diukir.

Televisyen Reuters sempat merakam gelagat Bryant ketika meninggalkan majlis itu sambil memegang patung Oscar dan berkata, “Kita sudah mendapatkannya. Kita berjaya. Kita berjaya. Saya minta diri dulu.”

Polis Los Angeles berkata, Bryant menyerahkan kembali Oscar itu tanpa masalah berhampiran pintu keluar bangunan selepas seorang jurugambar melihat gelagatnya yang mencurigakan.

Bryant dijadual ditahan hari ini dengan wang jaminan AS$20,000 (RM77,944).

McDormand memenangi Oscar untuk peranannya sebagai ibu yang kecewa dan berduka dalam filem “Three Billboards Outside Ebbing, Missouri.”

The post Lelaki Curi Trofi Oscar Dihukum Penjara appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Lelaki Curi Trofi Oscar Dihukum Penjara

Sekianlah artikel Lelaki Curi Trofi Oscar Dihukum Penjara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Curi Trofi Oscar Dihukum Penjara dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/lelaki-curi-trofi-oscar-dihukum-penjara.html

Subscribe to receive free email updates: