LUCU…TIBA-TIBA MUHYIDDIN TAK IKTIRAF NAJIB PM

LUCU…TIBA-TIBA MUHYIDDIN TAK IKTIRAF NAJIB PM - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul LUCU…TIBA-TIBA MUHYIDDIN TAK IKTIRAF NAJIB PM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : LUCU…TIBA-TIBA MUHYIDDIN TAK IKTIRAF NAJIB PM
link : LUCU…TIBA-TIBA MUHYIDDIN TAK IKTIRAF NAJIB PM

Baca juga


LUCU…TIBA-TIBA MUHYIDDIN TAK IKTIRAF NAJIB PM

Agak melucukan apabila Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini tidak mengiktiraf Datuk Seri Najib Razak sebagai Perdana Menteri.

Amat dangkal kenyataan sedemikian keluar daripada mulut bekas Timbalan Perdana Menteri yang juga pembantu Najib untuk beberapa tahun sebelum dipecat daripada UMNO.

Sedangkan sebelum krisis dalaman UMNO yang dicipta Tun Dr Mahathir Mohamad, beliau adalah seorang pembantu kepada Perdana Menteri.

Oleh itu kata Muhyiddin beliau peduli pada kritikan Najib terhadap manifesto pembangkang.

“Saya tak iktiraf dia sebagai perdana menteri pun. Dia boleh komen apa-apa, madu beracun ke, kitar semula ke, tak logik ke.

“Tapi dia tak boleh pandang rendah pada kami pembangkang, nak kata kami tak cukup akal, bodoh, tak ada cendekiawan, pakar yang boleh analisis ekonomi.

“Jangan perkecilkan. Yang penting bagi saya, rakyat umum semua peringkat bangsa, agama lihat ia sebagai satu tawaran yang tak boleh ditolak.

“Yang penting penerimaan rakyat. Kalau belah sana nak kata macam-macam, ia lumrah,” katanya dalam sidang media di ibu pejabat PPBM di Petaling Jaya, pada Isnin.

Sabtu lalu, dalam satu program di Pagoh, Najib menyifatkan janji-janji pembangkang sekadar ‘madu beracun’.

Najib mendakwa pembangkang gagal menunaikan janji kepada rakyat termasuk menyelesaikan krisis air di Selangor.


Demikianlah Artikel LUCU…TIBA-TIBA MUHYIDDIN TAK IKTIRAF NAJIB PM

Sekianlah artikel LUCU…TIBA-TIBA MUHYIDDIN TAK IKTIRAF NAJIB PM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel LUCU…TIBA-TIBA MUHYIDDIN TAK IKTIRAF NAJIB PM dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/lucutiba-tiba-muhyiddin-tak-iktiraf.html

Subscribe to receive free email updates: