Mengantuk, Menyeksakan Mata – Rakyat China Komen Filem Black Panther

Mengantuk, Menyeksakan Mata – Rakyat China Komen Filem Black Panther - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mengantuk, Menyeksakan Mata – Rakyat China Komen Filem Black Panther, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mengantuk, Menyeksakan Mata – Rakyat China Komen Filem Black Panther
link : Mengantuk, Menyeksakan Mata – Rakyat China Komen Filem Black Panther

Baca juga


Mengantuk, Menyeksakan Mata – Rakyat China Komen Filem Black Panther

Meskipun berjaya mencipta fenomena dan menjadi bualan hangat ramai sekaligus meraih kutipan pecah panggung selepas ia ditayangkan di serata dunia sejak sebulan yang lalu, namun filem adiwira Black Panther tetap menerima kritikan.

Filem tersebut baru saja pasaran di China pada hujung minggu lalu. Bagaimanapun rata-rata penonton memberi ulasan kritikal terhadap arahan sutradara Ryan Coogler itu.

Bagi mereka, filem tersebut membuatkan mereka mengantuk malah menyeksa mata disebabkan dipenuhi dengan orang kulit hitam sahaja.

Walaupun berdepan kritikan negatif, Black Panther masih memperoleh $66.5 juta dalam masa tiga hari pertama di China, menjadikan filem itu antara yang terbesar dalam sejarah di China.

Black Panther tidak menggembirakan pengulas China, yang kebanyakannya mengadu filem tersebut “terlalu hitam”.

“Mungkin orang China masih tidak terbiasa dengan filem yang penuh dengan orang kulit hitam,” tulis seorang penulis pada Douban.

Berdasarkan pemantauan Hip-Hop Wired, rata-rata netizen memberi pandangan yang sama;

“Walaupun skrin dengan kecerahan tertinggi, filem ini masih kelihatan ‘gelap’.”

“Black Panther adalah filem orang hitam, jadi semua watak juga hitam, banyak adegan juga sangat gelap, jadi ia benar-benar membuatkan saya mengantuk.”

“Pada saya, filem ini tidaklah segah yang dikatakan. Kisahnya biasa dan cliche. Di penghujung agak membosankan.”

The post Mengantuk, Menyeksakan Mata – Rakyat China Komen Filem Black Panther appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Mengantuk, Menyeksakan Mata – Rakyat China Komen Filem Black Panther

Sekianlah artikel Mengantuk, Menyeksakan Mata – Rakyat China Komen Filem Black Panther kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mengantuk, Menyeksakan Mata – Rakyat China Komen Filem Black Panther dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/mengantuk-menyeksakan-mata-rakyat-china.html

Subscribe to receive free email updates: