Merasa pegang sebelum ditahan…

Merasa pegang sebelum ditahan… - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Merasa pegang sebelum ditahan…, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Merasa pegang sebelum ditahan…
link : Merasa pegang sebelum ditahan…

Baca juga


Merasa pegang sebelum ditahan…

SEORANG lelaki ditahan kerana disyaki mencuri trofi Oscar Pelakon Wanita Terbaik dimenangi Frances McDormand di Dolby Theatre, Los Angeles, California, semalam.

BBC memetik polis Los Angeles mengesahkan, Terry Bryant, 47, ditahan kerana mencuri dan diikat jamin sebanyak AS$20,000 (RM78,000).

Patung Oscar dicuri terukir nama Frances itu sudah dipulangkan kepada aktres terbabit.

Wakil Frances memberitahu: “Fran dan Oscar kembali bersatu dan sedang menikmati hidangan burger bersama.”

Polis berkata, Bryant mendapat tiket makan malam rasmi pra-Oscar untuk majlis di Governors Ball.

The post Merasa pegang sebelum ditahan… appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Merasa pegang sebelum ditahan…

Sekianlah artikel Merasa pegang sebelum ditahan… kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Merasa pegang sebelum ditahan… dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/merasa-pegang-sebelum-ditahan.html

Subscribe to receive free email updates: