Najib: Selamat bersara Lim Guan Eng

Najib: Selamat bersara Lim Guan Eng - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib: Selamat bersara Lim Guan Eng, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib: Selamat bersara Lim Guan Eng
link : Najib: Selamat bersara Lim Guan Eng

Baca juga


Najib: Selamat bersara Lim Guan Eng

Berdasarkan manifesto pilihan raya umum ke-14 Pakatan Harapan (PH), Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng sepatutnya sudah boleh meletakkan jawatan, kata Datuk Seri Najib Razak.

“Saya ucapkan selamat bersara kepada saudara Lim Guan Eng,” kata perdana menteri secara sinis dalam catatan di laman blognya, hari ini.

Manifesto Pakatan Harapan yang diumumkan pada Khamis antara lain mengandungi cadangan mengehadkan jawatan perdana menteri, ketua menteri dan menteri besar kepada dua penggal sahaja.

“Kenapa sekarang baru nak cadangkan, kenapa bukan dahulu semasa ketua mereka jadi perdana menteri lima penggal setengah,” kata pengerusi BN itu.

Pada masa sama, Najib menyifatkan manifesto pakatan pembangkang itu penuh dengan racun berbisa.

“Bukan itu sahaja, malah manifesto mereka juga hipokrit, layaklah digelar harapan palsu,” katanya lagi.


Demikianlah Artikel Najib: Selamat bersara Lim Guan Eng

Sekianlah artikel Najib: Selamat bersara Lim Guan Eng kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib: Selamat bersara Lim Guan Eng dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/najib-selamat-bersara-lim-guan-eng.html

Subscribe to receive free email updates: